Wednesday, November 16, 2011

wedding ohh wedding..!!

hai semua...huhuuhu...lame yer tak berblog....last entri sal eyeliner tu jer....malas pulak nk berblog skrg ni....plus ngn clcm brdband yg jap ok jap tak smp mood aku pun jap ok jap tk...alasan pertama MALAS...alasan kedua plak BUSY....nk bernafas pun semput2....biase la...cuti raye mmg utk org kawin jgk....bile dh musim org kawin, aku pn gatal jgk busy mengalahkan org kawin..hahahha...yg best nyer, bile raye korban ni, stok daging melimpah ruah..alhamdulillah..kenduri pun merata2..mmg mase utk bermain ngn flos dan toilet...hahaha...kenduri kawin pun byk smp tk tau mampu pegi semua ke tak...mcm2 color mcm2 tema...smp tangan aku pn dh jd mcm pelangi, duk main warna2 fondant..maaf la kpd pengantin yg aku tak sempat pegi. maaf sgt2..jom tgk antara gambar2 kenduri kawin yg aku sempat pegi....

nasrullah n anis
8/11/2011
brown n pink theme
laki aku konfius knape die nmpk gemok dlm gmbr ni...kesian die tklh trima hakikat..hahaha...

plamin klasik n garden bersatu!!! i like!!


baju the bride sgt la cantik....the bride pun berseri2..tp knape yg sbelah the bride tu mcm makcik branak lapan??!!uwaaaaa


faisal n azie
11/11/11
purple theme 
comel je pengantin main bisik2 atas plamin..hihi

pengantin laki dh bertukaaaaarrrr!!!!hihi...cute sgt!


mimi...the bride's sis...n my best fren ever...

plamin yang super gorges....sgt la berkenan ngn plamin ni....rase nk baring2 golek2 kt plamin ni..

saje zoom cake n cupcake dr amalia's choc n cupcake tu...gorges jgk kan..suit well ngn plamin..hahaha

lucu...bride n groom malu nk peluk2 dpn camera...hahaha

anda sgt comel wahai pengantin..hihi

alelele...manje main suap2...hihi

yg sbelah pengantin tu pun comel jgk kan?? (tak kira!!!!nk comel jgk!!!!)


naim n tiey
12/11/11
gold, brown n pink theme
kek n cupcake ni pun dr amalia's choc n cupcake !!

zoom lagi!!!!!hahahhaha...promote...promote....

akhir kata......selamat berbahagia semua!!!!semoga kekal ke akhir hayat...insyaAllah.......

p/s:saya suka la kenduri kawin...hihi

No comments:

Post a Comment