Sunday, April 8, 2012

saya ade kegilaan baru..

hai semua....lame tak hupdate....semangat nk update tu makin lame makin ting tong...tk tau nk cite ape... idea tkdek....hihihi... ok, aku bg formula kimia baru :

*takde idea kuasa 18 x malas kuasa 20 - mood negatif 80 = tkde mende menarik berlaku kecuali tido

albert einstein pun tkleh challenge formula kimia aku ni..hahaahhaha...ok..berhenti memeningkan diri sendiri....sejak beberapa hari (mggu mgkin) yang lalu, aku dh ade satu aktiviti baru..huhu... tip-top nyer aktiviti....seronok sambil2 exercise...sambil2 menghabiskan duit yg byk berkepuk2 dlm poket ni smp tktau nk buat ape (duit syiling 10sen je yg byk..)....aku telah mendaftarkan diri di pusat fitness kat besut ni...blaja dancing sambil exercise...huhuhuhuhu....giler tak...giler tak....dr tahun lepas lg nk join kelas fitness ni, tp tahun ni br terbukak pintu hati...hahahha.... encik zurahim memberi sokongan penuh dgn mensponsor yuran keahlian...so, aku cuma byr yuran harian je la...kalau jd ahli dpt murah sikit...kegilaan ini bertambah dgn meng-usha2 kedai online yg ade menjual costume2 dan outfit2 yg sesuai utk kelas2 yg aku join ni..huhu....kegilaan ini makin bertambah2 bile duit yg ciput tu pun gatal jgk nk gune wat beli baju dancing....yer...giler....mmg giler..... encik zurahim plak buat muke 'boleh blah' je bile isteri yg semangat mengalahkan peserta 'so u think u can dance' ni mtk blanje sluar utk dancing satu.....hahhahahaha.... nk beli pulak yg mahal2 je...harus la encik zurahim wat muke 'apehal lu mntk nga gua!'... tp tu la, suami tetap suami, last2 terkeluar jgk ayat "tunggu abang dapat duit byk abang belikan ye..."...hati bini berbunga2 riang... dlm hati bini "laki aku ni mmg tak tahan godaan bini langsung...hahahahahahah" ... i love u cyg ucuk2.......

bye....ehhhhh...blum bye lg.....ni jadual kelas..kot2 la korg pun nk dancing2 jugak.. kwang...kwang...kwang...

No comments:

Post a Comment