Saturday, January 3, 2015

pray for pantai timur..

Salam sayang...Sekarang tkde keyakinan diri nak menulis..ade byk benda nk pikir.. bantuan kpd mangsa banjir masih berterusan..alhamdulillah..syukur sgt sbb aku dikelilingi oleh keluarga dan rakan2 yg baik hati..stkt ni aku hanya trima sumbangan dr org2 yg kenal aku aje..keluarga...kawan2...kawan kpd kawan..yg kenal dan percaya..taknk la jd isu pulak nnt..demi ALLAH..kami akan agihkan sebaik mungkin..thank u kpd yg memberi...sungguh besar budi tuan puan kpd mangsa banjir..kami akan buat yg terbaik dan menjaga amanah tuan puan sebaik mgkin sehingga smp ke tgn2 mangsa yg memerlukan...tq..

Utk trip 1- trip 4 ni, kami utamakan barang2 makanan dan minuman, susu bayi, btol susu, minyak angin,selimut, kelengkapan memasak termasuk dapur dan tong gas, dan pakaian2.. alhamdulillah... semua ni hasil sumbangan anda!!! Semuanya dh selamat ke tgn mangsa2 banjir di sekitar tanah merah dan kuala krai..












Untuk trip seterusnya, kami akan lebih bg tumpuan dan keutamaan kepada kelengkapan persekolahan anak2 mangsa banjir...semoga Allah permudahkan segala urusan kami utk memberi sedikit kebahagiaan kpd anak2 ini..insyaallah... amin..

No comments:

Post a Comment