Saturday, March 24, 2012

happy our!! hahahhahahah

hai semua.... arini aku releks lg.. hari releks mksudnyer hari beriang-ria, berblog', bersiar2, dan beeerrrr kacau encik aim kt bgkel...(semuenyer harus ade 'ber')...td mase ngah usha fb tetibe ade sorg pakcik dtg....lengkap ngan seragam biru (agaknyer la..)...ngn spek mata itam, ngan van.. berdiri di depan pintu umah...tetibe, datang la si bulat gemok yg gedik, mengesel2 kpala dan badan di kaki pakcik ini..bulat yg gedik tu mmg pantang nmpk kaki org.... aku tak pasti pulak die pantang tak klu nmpk kaki lembu atau tenuk... tak penah try n error lg bwk bulat jmpe lembu... tp, kalau dh nama nyer suke menggesel2 kt kaki, kaki ape2 pun dia akan 'on' je rasenyer...bulat.....bulat.....anda mmg kucing yg miang dan gersang.... terima kasih kpd encik aim atas hasil didikan yg over terhadap bulat sehingga dia menjadi spoil brat sebegitu....(ok...dh lari tajuk...)

kembali pada cite pkcik td...di tangan pkck kelihatan sekeping ketas dan 2 bgkusan barang...hati dah berbunga riang...buat pertama kali saya rase seperti nk gigit2 van pakcik yg berlogo 'POSLAJU' tu...mmg laju van pakcik....tetibe saya rase admire kat van pakcik...pakcik jgn perasan atau salah phm, saya admire kt van pkck je..kat pkcik tak....hihihi.... arini 2 brg yg aku order dgn menggunkan kecanggihan alat komunikasi ini smp serentak...ingatkan smp esok2 lusa2..awl pulak yerr..hahahha.... im proud of myselft...n proud ngan van pakcik jugak...hihihi


lepas ni, kehidupan saya akan lebih berwarna warni jugak..kenapa ya????? sbb saya suka bende2 yg berwarna warni....!!!! hahahahha


agak2 nyer la...kalau aku gi blaja mekap, ader tak yg berminat nk amik aku jd MUA korg...hihihi... nk mekap pengantin mcm payah la sbb time org kawin, aku busy ngn kek/cupcake..baking mem-baking ttp my 1st passion la... tp kalau mekap utk kuar dinner ke, dating ke, photoshoot ke.. blh la kot kan..hahaha.... (ok...harus merancang strategi dulu..).. babay...luv u all....!

No comments:

Post a Comment