Friday, March 23, 2012

nilai rm10....

salam satu dunia...!! hihihi...hai semua... tetibe arini rase nk update blog..hihi...cun tak...cun tak?.. ok, soklan tkde kaitan... mlm ni aku blh buat hal sndiri sbb encik aim pg bersosial di lautan bersama geng bas sekolah nyer termasuk camim ngok ngek...nmpk nyer makin susah la nk nmpk batang idung encik aim selain drpd wktu pg sbb skrg dh masuk musim candat sotong...muke pembunuh upahan sotong2 sudah muncul pada wajah encik aim bermula dr hari ini...maka akan menangisla sotong2 sepanjang beberapa minggu (atau bulan) ini.... dan semakin bertambah la kolestrol dlm badan penghuni rumah ini... terima kasih sotong.... terima kasih encik aim....

td lepas mgrib, elok je encik aim datang sengih2 kt bini yg duk dpn letop, letak duit rm10 atas meje utk bini beli apa2 mlm ni .."nah..amik la...wat beli apa2 mlm ni..."... cantik punyer mood laki mlm ni sbb bini bg dia kuar beriang ria.... 'beli apa2' tu mksub nyer beli makanan apa2 utk dinner...dia kan nk kuar beriang ria so tk sempat dinner ngan bini mcm slalu.....tp bini buat2 tak phm...bini cakap la tak cukup rm10 sbb bini nak beli gelang emas, trus dia sengih2 lagi lebar... sengih2 encik aim ketika ini membawa mksud 'boleh blah' la kot....dukk!! skrg dh nak kul 2 pagi tp dia ngn camim blum blk2... kalau tak bwk blk sotong paling kurang satu baldi yg ber saiz L, lps ni tkyh pegi dh k, syg....hahahahahha...*kejam nyer gelak...

mlm ni bini ni sgt bijak....duit rm10 yg laki suh wat beli makanan tu, simpan diam2 dlm poket, phtu bodek pkcik arshad gi KFC...elok je mood pkck arshad tahap tip top mlm ni....jd nyer dpt la kfc free.... rm10 td blh wat beli bende lain... aku suke la beli bende merepek2 ngn duit rm10 yg encik aim tggl utk aku wat beli makanan.... SERIUS!!!! hahahhahahahhah.... aku rase encik aim ni menjadikan pkcik arshad sbg idola la dlm kes tinggalkn duit makan rm10 ni... encik aim mmg suke sgt tinggalkn rm10.. bagus btul.. pg dh kuar sarapan ngn dia, of cos dia byr... ptg2 aku gi gedik2 jgk kt bgkel dia ajak mkn kt kedai sbelah, dia jugak yg bayar.. kalau aku nk beli pape , aku mtk duit lain ngn dia...hihi...  duit rm10 yg konon utk beli mknan tu aku simpan...bile dh byk keping, aku gune la wat beli mekap ke, tools utk deco kek ke...hihi..aku kn genius...sblm2 ni dia suke bg sedebuk wet blanje..tp nmpk sgt cam salah gune, sbb tu skrg bg rm10 je sehari... kdg2 time mood dia teramat baik, dia tgglkan beberapa keping rm10 atas meje solek... tp masih lg note rm10 la... suke sgt bg wet merah... agknyer supaya aku senang nmpk kot...hhihih... aku tk kisah pn sbnrnyer, aku kan keje jgk... cite pasal idola ni,  pkcik arshad mmg suke tinggalkan duit rm10 sorg satu atas meje utk anak2 tiap2 pg sblm pg keje.. klu sblm aku kawin dlu, pkck arshad suke tggl kn duit rm50 utk aku... aku kan anak kesayangan yg paling gorjes...mestila tgglkan rm50 kan...??!! eerrkkk!! ..aku tokok tmbh crite je...sbnrnyer rm50 tu pkck arshad tinggalkn utk aku wat beli barang dapur.. hihihi..

cite sal kfc, arini tetibe jadi anak tunggal... kuar bertiga je ngn pkck arshad n mkcik yusmunira...heh heh heh....best rupenyer jadi anak tunggal.. (tp kalau ramai lg best la..)

sepatutnyer aku tdo awl mlm ni....esok nk buat apam polkadot yg kawan tempah.... nk chow lu la....babay..

No comments:

Post a Comment