Sunday, September 9, 2012

merdeka raya besut...wow!! giler kentang!!

salam satu malaysia semua!!!!!!!!!!!!!!!!! - eksaited tak hingat...huhu

tadi kan....tadi kan....tadi kan... (perlu ker repeat smp 3 kali ni?) .... ade sambutan merdeka raya peringkat besut.... dekat je ngn umah aku...tahap dekat tu smp aku blh gi amik gambar perarakan jap, phtu jalan kaki balik buat toping kek, phtu gi smbg amik gmbr lg...siap blh tinggal air yg tgh masak atas dapur .. mmg sgt dekat..tempat datok seri idris jusoh berdiri utk tabik hormat perarakan pun tk smp 3 minit jalan kaki dr umh aku.. so sgt dekat hokey...hihihi.. bayangkan.. 30ribu org banjiri pantai air tawar.... gilerrrrrr kentang!! cite panjang pun tarak gune satu sen...tgk gmbr la br syok..huhu..

harus start dgn perarakan dulu.... dorg bergerak dr sekolah kebangsaan pengkalan nyireh, berbaris smp la ke pantai air tawar...kire2 3km kut... dorg gerak dr sek dlm kul 7.45pg...dlm kul 8.40 pg pasukan yg duk depan skali smp kt area umh aku...

datok

sebenarnyer pasukan perarakan yg paling depan adalah pasukan pancaragam, tp biase la.....org sopan mcm aku ni mane pg awl2.... hahhaha.....aku intai dr pintu bilik je la masa pasukan pancaragan tu lalu...hihihi




smart jugak bile pak aji berarak..hihii






jiran sebelah umah saya a.k.a kawan saya a.k.a customer paling setia saya, mesti suker tgk gambar ni..hahahhaha... ada tak awak kenal sape2 dlm gmbr ini wahai puan Lau?? hahaha

yeahhh...wakil perbarisan sekolah sementara saya sekarang..huhuhu








dannn....ini gambar perbarisan paling 'mahal' tahun nih...hahahha
adakah anda kenal lelaki hensem yg pakai baju merah (semua pakai baju merah...ape ke cerdik!..)... mesti la lelaki baju merah yg jalan depan skali...hahahha.....hero saya! encem kan...encem kan...


abis je perbarisan, ade geng motor plak..ramai gilerrrrr....tp aku tak snap gmbr masa ni sbb balik rumah buat toping kek jap....aku tgk intai2 dr tingkap dapur je ler...huhu... abis je motor, geng kereta2 berhias pulak.....tp aku smpat snap beberapa kereta jer...aku kan bz kt dapur..mase nmpk geng kereta berhias ni datang, trus berlari bawak kamera....hahahah...










tengah2 kereta berhias tu berarak, sempat lagi pakcik arshad gi tadah tangan amik rambutan kt kereta berhias pertubuhan peladang..... hahahhaha













dan momen2 lain......
kalau dh nama nye merdeka RAYA, mesti la ade makan2...ntah brape belas ekor lembu ntah tumbang smlm....

30 ribu org hokeyyyyyyy!!!!

wlpn abg baju biru tu hensem, sila ignore skejap...aku nk tnjk motor kt blkg abg tu...hadiah cabutan bertuah tu.. pembantu makmal sek pakcik arshad yg dpt motor tu..bertuahhhhh badaaannnn...

skrg u all blh laaa kalau gatai nk tgk abg baju biru tu pun.... tkde hal dh...

saje ltk gmbr ni...abg...abg...kite nk masuk video/gambar jugak...emm..

pulut jalur gemilang utk perasmian

i pun tk kenal i bergambar ngn sape nih...hahaha....model kereta berhias td la klu u all prasan..huhuhu

one of my beautiful dealer

yoY!!! pkck arshad setia menunggu anak paling dia sayang tgh sibuk bergambar...hahaha  (ANAK PALING DIA SAYANG HOKEY!!! - msg utk adik2..hahahahah)

mase ni mat over, satiya n the gang tgh buat persembahan

tetamu kehormat tgh mamam...


itu je la....gambar byk.....kalau nk ltk semue pasukan perbarisan, mmg boleh muntah darah la letop ni... (letop la yg muntah darah...hihihi).... akhir kata, " SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YG KE 55 "....  assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment