Tuesday, September 4, 2012

lame tak bersiaran...

yeah....salam semua....jeng..jeng...jeng....lame tak bersiaran..tkde hal pun...bukan ade die hard fan pun kt sini...huhuu..sejak akhir2 ni, badan rase lesu je....lemah je.....tak bermaya....rase nk tdo je....drpd melangut depan letop, baik duk dlm selimut....kan..kan..kan...sape stuju angkat tgn...?! hihi..

pagi gi ngajar..balik ngaja, tukar uniform trus masuk dapur...tempahan banyak, alhamdulillah...tp tu la....penat sgt,...bile ade masa free, aku lebih rela tito dr ngadap letop....kul 11 mlm mata dh ngantok yg amat...smp tekak dahaga pun tk larat nk bukak mata, smp menggagau cari laki aku kt sbelah mntk dia hulurkan air mineral kt kpala katil...giler horror tahap mengantuk aku skrg ni... rindu nk gi kelas aerobik d'aora... giler kau tak rindu!!!! sluar fitness baru ade 3 helai beb.....bwahahaha.... terima kasih kepada adinda tersayang yg bertungkus2 lumus keje utk blanja kakak yg lawa ni sluar fitness smp 3 helai....keje dgn lbh gigih utk blanja kakak benda lain pulak.....bwahahahahha...

sekarang tgh tggu 2 biji kek choc moist masak...smbil2 tu blh la online...wlpn tenet lembap mcm kura2 sembelit, tp kugagahi jugak untuk berblogging..huhu....menyakitkan hati btul....ntah bile la umh ni nk ade tiang streamyx baru...kut yer pun tiang dh penuh, sila la buat tiang baru wahai encik telekom....tkde muflis nyer awak wahai encik telekom, kalau stkt buat satu tiang kt sini...kan...kan..kan...

gambar raya baaaaanyaaaaakkk.....nk share kt sini pun rase malas....sbb dh tau dh...dgn tahap kelajuan brodband ni, dan dgn tahap keimanan yg senipis kulit bawang ni, mmg blh buat aku masuk tanjung rambutan tibe2...oleh itu...baik aku pospone kan shj hasrat hati nk tempek gambar2 raya tu... len kali la...bile aku lepak kedai wifi mane2 aku upload....gmbr tempahan2 kek/cupcake/pvlova pn dh banyaaaaaakkkkk giler tk upload kt blog amalia-chocolate-cupcake.blogspot.com ......... maaf sgt2 kepada customer yg tertunggu2 gambar tempahan masing2...maaf..maaf...maaf.... sila mengamuk dan lepaskan amarah anda kat broadband clcm saya ni...hihihihihih.....

tu je la... daaaa......

No comments:

Post a Comment