Wednesday, May 8, 2013

aku idup lg!!!!!!!

salam semue........aku bukak fb tp loya tekak aku bace pasal pru13 tk abis2....anak aku pun terkinja2 dlm perut tnjuk protes (agaknyer la..hihihi)....dah..dah la tu....aku tk kisah pun yg mane menang..yg penting biar 'gu lawan' kuat...br yg menang akn berusaha amik hati rakyat utk kekalkan kuasa.. sape yg untung????? rakyat la!!!! sape yg rugi?rakyat jugak....korg phm la kut mksd tersirat aku nih... hihihi..klu tk phm pun tak rugi satu sen..jgn risau...kite teruskan hidup sprt biase....yoyyy!!!  lame aku tk update blog..malas bebenor...keje aku tdo aje..makan,tdo,bgn smyg,tdo lg.....asyik ngntok je...keje rumah laki aku yg buat...kesian dia.....tp dia orite je....happy je....hihihi...aku rase dia dh redho dgn nasib diri.... baby sihat...alhamdulillah..tiap kali gi scan dia sama ada duk baring terlentang atau meniarap aje...kaki pulak menendang2 mcm org tgh berenang..dh mcm ibunyer....bergolek je atas katil....hahahahha......gender tktau lg..tk kisah boboy ke gegirl..asal sihat,sempurna dan genius mcm ibu..ok..ok....rajin mcm ayah...hihihi......malas lg nk upload sbrg gmbr.....insyaallah, klu ade gmbr baru yg cam bestttt je nk share kt sini, aku upload ek....love u all...babay.......

No comments:

Post a Comment