Thursday, August 14, 2014

kan dh royan...!

Salam semua...

sejak aku sedor diri 1st birthday anak sehari before raya aidiladha nih, tetibe ke eksaited an tu over melimpah ruah pulak..dr tkde nk sambut sgt tetibe rase nk sambut sbb nk tumpang jamuan n mood raya haji... gile ko klu tk buat... mak mertua i oll yg sweet tu mesti masak byk menu raya nnt...dh ade penjimatan di situ..aku tmbh2 je la sikit2..haha..bijok..bijok..ni spesis hantu bkn menantu...hahaha..

dh 2 mlm tdo kul 3 pg sbb royan giler duk baca pengalaman ibu2 n blogger2 yg smbut 1st brthday anak memasing..malam ni royan ngan candy buffet n goodies plop..giler punye royan...mujur ler candy buffet n mak nenek goodies tu mmg makanan aku... mmg aku buat bisnes tu kan...so tkde la pening sgt kut...idea dh ade cuma nk kasi detail je lg br best nk cite...tu pn klu aku rase nk cite la..heh heh heh..

Utk tema meje candy n dessert table, klu blh tknk la pink2 dh...asal gegirl je pink...asl pink je gegirl..ko tk rase sebu usus ke..jemu kut...rase cm nk buat rainbow aje..colorpul..baby kn suke benda color2..abih tu dh susah sgt nk pikir color tema..hannah mcm suke color hijau terang.. tp limited kut candies yg ijooooo aje...ko nak senang, amik je rainbow..klu rase nk terberak buat 7 color, kita gabungkan 3/4 color je pn dh orite...aku suke polkadot n stripe..cun kan..kan..kan..hihi

Utk goodies tk tau lg nk bg ape...tp dh blh start buat kit sikit2...insyaallah..

harap2 murah la rezki ibu dan ayah ye hannah...supaya blh jamu sedara mara dan kawan2 mkn nnt...wlpn mknan mgkin biase2 aje ikut kemampuan tp harapannye biarla ckup..malu tuan rumah kuttt klu mknan tk ckup..hihi...luv u dear baby...mmuuuahh...

No comments:

Post a Comment