Saturday, November 8, 2014

sibukkan dia??

Salam sayang..iyeeee...mmg saya update kul 3.35 pagi...buang tebiat? Ye kut..hahaha...actly tgh tggu kek masak...customer nk amik kul 11 pg esok..aku terhegeh kul 1 pagi br start buat...awal2 td tdo kan hannah dlu..skali makcik kecik tu yg tidurkan aku..apo nak di kato...

Byk benda nk crita sbnrnye..klu tetibe lari tajuk tu mmg tklh nk buat ape dah..update kul 3.35 pagi kut!!!! Dah la hujan...dah la ade bunyi katak..merdu giler suare katak...wehhh katak!!! Aku blum blh tdo la!!! (Okeyyy...dah lari tajuk)

Di usia hannah skrg ni, sel otak dia mmg rancak sgt berhubung...setahun sebulan dah umurnye...buke aje mata, mule la jalan2 round2 dlm rumah ni...seriusly kdg2 aku tertanye2 jgk, tkde deria lenguh kaki ke makcik nih...jalan aje....jalan jatuh bgn jalan balik..sambil2 jln tu ade la yg dia usik, yg dia sepahkan...kdg2 sambil jalan sambil joget..kdg2 jalan sambil main geleng2 kpala..kdg2 dia main pusing2..yg pasti kaki berdiri! Duduk tu klu dia tgh ralit main sesuatu aje..aku yg tgk pn rase penat...tp tula...sel otak tgh berhubung...aku tolong tgk je la...hahaha..




Ni antara aktiviti hannah utk beberapa hari ni... misi nk menyibukkan hannah masih berjalan seperti biase.. tiap kali aku buat dia sibuk, aku mengharapkan dia penat dan tido..klu tk tido siang pn aku duk berharap malam2 dia tido awal..dapatla mak dia bermanja ngan ayah dia....eehhh.... dapatla mak dia pun rehat tdo awal jgk...tp non hado nyer..terlebih power root agaknye...tkpn dia ade kuase super saiya.....ehhh...



Happy n having fun




Thinking and imagine





Playing and learning





Exploring









Carrying and loving (ibu suke2 aje..seronok..saje nk main2kn dia..letak bebe dia dlm baju..skali dia pun seronok kehulu kehilir nga perut buncit tu....haha)




Playing and relaxing





Drinking??!! Erk main sembur2 air sbnrnye...jeng!



Playing and imagine



Want to go out?? Yes...trying open the gate...biase dia!!!



Bodek??!! Yes she did..




Last but not least..now......shes dreaming...zzzzzzzz...sweetdream lil angel..ibu love u soooo much...ssshhhhh....


No comments:

Post a Comment