Thursday, February 23, 2012

march is coming...soon....

hai semua...aku ingat bakal pengantin baru je yg sibuk duk bilang hari kan....bakal pengantin lama pun sibuk jgk ni..hahahha...mac nnt bulan bz...oleh kerana keje aku berkait rapat ngn pengantin n wedding, so aku pun terase jgk debaran nyer...hihi...ramai pulak yg nk tempah kek/cupcake utk wedding dan tunang..tp tu la...tk blh nk amik byk2 sbb kt umah mertua pun ade kenduri kawin jgk 10 dan 11 mac tu..kat banting mmg slalunyer dorg buat kenduri kawin 2 hari..lg pun 2 pengantin..abang ngn adik ipar kawin serentak...kawan2 pun ramai yg kawin tarikh yg sama...kebanyakan nyer 10 mac ...tp satu majlis kt kemaman, satu lg kt kl...mcm mane nk pegi tu... 10 mac tu aku br otw blk sel...kenduri atas jalan je la...pg tu sblm bertolak blk kene deliver kek wedding ngn kek tunang dlu..dh terbayang tahap penat tu cmne...smp2 je banting, rewang2 pulak.... elok je blk banting, ade kek wedding lg yg menunggu.. ok, baik aku simpan tenaga dr sekarang.. harus sambung tarik selimut ni... tido... hhuhuhu...

harini taktau nk buat ape.... mggu depan baru nk start cr barang2 kek yg blum ade...ekceli idea pun blum ade... hahah... rase mcm nk buat steam buttercream je.... lg mudah... tgk ah mcm mane...kot2 mlm2 ni dpt mimpi baik punyer ! kehkehkeh...

tu je la bye.....

No comments:

Post a Comment