Sunday, February 5, 2012

megi ketam sedap sgt2

hai semua..hari ni awal pulak ber blog...tkde mende nk buat..hari ni hari rehat yg paling rehat... encik jurahim kuar gi angkat bubu awl2 pagi lepas subuh tadi ngan geng2 bas sekolah dia... seronok la dia dpt gi laut lg arini...ntah ikan ape pulak dia wt balik nnt.... sekarang ni, encik jura dh pandai membodek...dia tahu dia nk ke laut awal2 pg ni, so smlm dia bwk aku gi mkn megi ketam kat semerak, kelantan... aku sorg je yg makan, dia dh mkn nasik kt umah lauk sardin... tetibe semalam dia request nk mkn nasik lauk sardin.. hihi... mudah jadi isteri zurahim ni...

ni 1st time aku makan megi kt semerak ni...sedaaappp....pekat kuahnyer..rase tak cukup je satu.. tp malu la nk order lagi...aku kan pemalu...hihihi..org pun ramai mlm td....aku tgk kt blog dia, smp catriona ross ngan misha omar pun ade gi makan...jauh tu.. blogger2 terkenal pun ade yg makan kat sane...YB pun ade...dato' datin pun ade.... semua lapisan masyarakat ade mkn situ.. kedai nyer biase je...tp sbb megi ketam yg sedap tu, ramaaaiiii yg singgah makan kat situ.... aku pun tk terkecuali la...naaaakkk jgk merase kan..hakhakhak... kedai megi ketam kt kampung pun ade blog??? korg tak pecaye kan... korang tgk sendiri...klik sini >>> alemy meggi ketam...

tgk la rupa ku yg menyelerakan ini..

kuah pekat..sedaappp....slurp...slurp...

kombinasi rasa yg sempurna..(kenapa ayat seperti juri masterchep msia???)

nk makan megi ketam harus ade kegigihan..hahaha

nk mkn sepit ketam kena guna playar...bukan gigi anda hokey...untuk keselamatan dan kesejahteraan gigi kite juga...

mimik muke harus sempoi seperti mempunyai tahap kegigihan dan kesabaran yg jitu hokeeeyy...

ceh...akhirnyer berkerut jugak kening dan dahi tu...tanda2 penuaan ni!!!!!

 slain dari itu, yang menemani juga harus gigih menunggu..hakhakhak.... dan klu taknak tggu kebosanan, harus order dan makan jugak megi ketam yg sedap tu!! hihi

sila la tunggu dgn gigih...hihihi

sekian terima kasey.....babay

p/s: agak2..kalau aku ajak gi mkn megi ketam lg mlm ni, encik zurahim stuju tak?..emm...emm...try je la...

No comments:

Post a Comment