Monday, June 13, 2011

hari yg senang dan tenang..huhuhu...

hai semua!!!!! tajuk atas tu tkde kene mengena lgsung ngan terengganu yg dh menang sukma dan piala FA...wlpn aku rkyt terengganu, tp semangat kesukanan aku tak berape nk jitu..huhuhu...tp tkde la aku tk bangga...bangga la jgk..cuma aku tkde nk kisah sgt menang atau kurang menang...yg penting bermain dgn penuh semangat dn penuh rase muafakat...KITE KAN SATU MALAYSIA!!!!!

ceh..br ader feel nk bercerite kt cni, suami dh datang gesel2 pipi...wat ayat ngade2 katenyer ujan2 gni kan best klu.....erk!!!!!hah!!!tkyh pikir bende pelik2 plak!!!!laki aku mtk watkan air nescafe panas la....ujan2 begini die mntk buatkan nescafe panas utk die minum sambil2 tgk dragon ball....sejak akhir2 ni selera die len mcm..nk bertambah saiz baju la kot...lepas mgrib td mkn nasik yg tghari td nyer...lepas isyak td aku grg kue tiew...so die mkn sepinggan kue tiaw plak...hhahahaha...nak gemok!!..nak gemok!!....jap..aku gi wat nescafe panas die jp...kang ader yg dtg gesel2 pipi aku cm hello kitty lg...aaauuuwwww...miawwwwww.......

tetibe abis idea plak nk ckp ape....ni mslh nyer klu idea tetibe terpotong ni..huhuhu..yup..arini ngan rasminyer blog coklat dan cupcake kesayangan aku berwajah baru...giler best..kejap2 rase nk bukak blog...terima kasih pada ayeem ayam yg bijaksana tuh!!!!seronok sgt!!!!!!!!!!!!bwahahahahahhah...korg pn bukak la blok coklat aku tuh...cantik tau...erkk...tersyok sendiri plak...hihhihihi...ala...tgk la..tgk la...korang klik cni ek..Amalia's Chocolate n' Cupcake ....klu korg pn nk tukar wajah blog korg, korg deal la ngan Ayeem ......baik dan yg plg penting masih lagi single...!!!pong..!!pong!!hahah..korg leh la try2...wat gedik2 ckit.phtu wat muke kiut ckit ala2 sin chan versi pmpuan..mata pn kuar cam bintang2...kot la die wat header free kt korg kan..hahahha...

ok, aku pn tktau nk cite ape lg...len kali la plak...adios...huhu

No comments:

Post a Comment