Thursday, June 30, 2011

penat atau excited??!!!

hai semua...dah pukul 4.30 pg..sejak akhir2 ni biology clock pn makin pening..siang tido mlm berjaga..nk wat cmne..mlm2 jarang tido buat kekngn coklat..so siang ganti tido..last2 jd habit plak...dh mcm gaye kelawar jer...atau dlm bahse jawenyer "kampret"..hak hak hak...buruk benor bunyi nyer...so aku lg rela gune name kelawar jer...br siap wat cupcake sbnrnyer ni..penat nyer Allah sj yg tau...esok pagi2 nk bertolak balik banting, selangor..sblm btolak blk nk kne deliver cuppies lu..eemmm...esok je la aku tdo..tdo dlm kete..betapa mithali nyer aku...suami bwk kete, aku membute..!!hakhakhak...baju2 pn tk kemas lg nih...laki aku dh byk kali ingat kn td..abis la klu die bgn pg nnt tp aku lum kemas2 lg...mau dr besut smp banting die bebel...arini tetibe ramai pelawat kt blog coklat aku..msg pn byk..thanks to ayeem...niat tul2 ikhlas nk bg cklt tu kt die tanda trima kasih dan tnda menghargai hasil seni die..kt blog aku sndiri pn aku tk letak coklat utk ayeem tu..ingat nk senyap2 jer..tp tibe2 die promote plak blogshop "Amalia's n cupcake" tu...*touching.... *touching... thanks ayeem..

balik banting nnt jadual amat penuh...pening dah..lum smp pn dh pening...hahhahah....jumaat pegi kl ngan klang slesaikan urusan yg macam2...sabtu aku ader special baking class...kawan plak wat kenduri ari yg sama..tk tau la sempat ke tk nk pegi kenduri kt snawang ni..ahad je la br blh beramah mesra ngan fmly mertua...tp slalunyer aku membute jer smp thghari..cian mak...cian abah...maaf mak...maaf abah...jam biologi menantu mak dh biol...hehe...

list balik kampung:

1.laki aku...kang tertinggal..
2.aku...
3.baju laki aku
4.baju aku
5.kopi cap jempol abah
6.baju raye mak n abah
7.handbeg aku
8.hanset/charger
9.camera/charger
10.aku lupe ape lg nk wat blk...emmm...dem

sekian!

No comments:

Post a Comment