Tuesday, June 21, 2011

pukul 2.31 pg...giler!!!!!!!

hai semua.....huhuuhuhu..erk...actly ni cite mlm smlm...tp malas la nk cite smlm..so aku cite mlm ni jer la..hahahha...sejak akhir2 ni mood makan tlh kembali cemerlang..dh smp thp gemilang dh pun...tp tak kool la sbb badan pun dh terlebih gemilang ni...SHIT!!..mcm menakutkan bile bgn pg2 pahtu ngadap cermin, tetibe terpandang watak erra fazira dlm cite cinta kolestrol dlm cermin tuh...oooohhhhhhh double triple SHIT!!!..klu cantik cm erra tkpe jgk bile badan ertra pn..tp masalhnyer muka cam tak 'semengah', badan plak 'terlebeyyy sudah'...hadoi...semua salah nafsu wanita yg ader 9 tuh...dan nmpknyer nafsu mkn saje dh ader 5 out of 9...sape nak tolong??!!!sape nk jawab?!!!why?why?why? letih la dah tnyer mende same jer dr tadi...

nak dijadikan cite, smlm adik boy aku si CAPEK (sj nk panggil die si CApEk sbb die antara penyumbang permasalahan berat badan aku ni...hahhaa)...si capik ni wat pasal...kul 2 ajak kuar gi mkn pulut ikan bakar...terbakar mak tau!!!mula2 ingat malas...en.laki aku pn cam malas...yg tak bestnyer die bg alasan die mls nk pegi sbb aku a.k.a bini nyer ni tak pegi..ceehh!!!!alasan...slalunyer klu die nk gi berpoye2 ngan capik n camim die tak ajak aku pn...die gi senyap2 jer..tak teringin plak ajak aku...tetibe ngengada jd kan aku alasan die tknk pg plak...menyampah...tetibe capik kate nk blanje...asal teman die gi mkn pulut ikan bakar jer..errrk!!!!ni aku benci capik ni.....!!!!!kul 2 PAGI ddooooohhhhh...makan pulut plak tuh!!!kat TOK BALI, KELANTAN plak tuh!!tak pegi kang rugi...klu pg kan sakit ati sbb lemak dlm badan bertambah lg...emmm...emmm...emmm....lepas brfikit 2 saat, aku amik keputusan pegi je la..hahahhahahha...ni la namenyer iman senipis kulit bawang...!!!!hahahhahahha

emm...korang penah makan ke pulut ikan bakar???!!!tak penah ekk....rase cam biase jer..takde la sedap sgt pun..korang bayangkan cmni jer...pulut biase+klape parut+ikan bakar tawar tkde rempah+kicap masam2 ckit....emmmm...korg leh bayang tk cmne rase nyer...so-so jer...tkde la sedap..tp bg yg bernafsu besar cam capik..(nafsu makan la...), korg rase sedap la kot..hahahhahha..tp teh ais die mmg terbaekkk...cam kedai mapley jer rasenyer..ok la kan..hihihi...meh aku tnjuk ckit kt korg makanan yg kitorang mkn kul 2.31 PAGI semalam...

pukul 2.31 PAGI ok......klu kt kl biase jer la lepak2 wktu ni...tp sy kan di emm..emm...besut..huhuhu


ader pulut..kelapa parut...kicap...limau...ikan panggang..

ok...aku bg korg gmbar terang cikit..huhuhu

si jahat yg jeles ngn bentuk badan aku yg menarik...hahahahahha

aku pn tak pasti nape aku letak hanset kt mkanan tu..hahah...nk prove kt korang keje giler arahan capik ni kot...

lelaki ini pn berkomplot ngn capik nak tambahkan berat badan aku..hahaha

megi ketam pn ader...RM10 SATU MANGKUK kau!!!ape??!!! ko ingat RM10 tu for satu periuk...??mimpi je la..

ni la kedai tu...dorg bukak mlm smp pagi..agaknyer dorg sambung ngan azan subuh trus kot..huhu...actly target kedai ni adalah nelayan2 yg br balik....tok bali, kelantan kan tempat nelayan2 berlabuh..klu korg nk ikan atau seafud segar dr ladang, korg tggu la kt jeti tok bali, kelantan ni dlm kul 4 pg....syok wooo...huhuhu

2 comments:

Unknown said...

dlu2 ms dok kelate cm x pnh mkn pn pulut cm ni....ish3...rugi2..

Amalia Zurahim said...

zira: ala...terliur ker?hihihihi...tak sedap pun zira...biase2 jer.....tp klu nk rase leh wat sndiri..ikan tu ikan selayang/sardin panggang tawar jer...kicap tu pn kicap biase..cume ltk bawang,cili ngn perah asam limau..tu jer...klape plak cr yg mude ckit yg mcm wat kuih onde2 tu..letak gram gula ckit kt klape tu..then leh makan ngn pulut..hihihi..senang

Post a Comment