Tuesday, July 12, 2011

aiman tak kisah pun....

hey u!!!!!hihii...(bodo tak reti bg salam).....erkk...maaf...ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!!! arini aku nk wt diary br plak...diary seorg guru ganti..ceh..hahah...td 2nd day aku jd cikgu ganti sek ni...tibe2 jer "i sound stupid when i talk in BI".(sori cik melah, i pinjam dialog ala2 u jap..huhuhu)..tetibe BI aku ber bau budu...sape nk jawab..seriusly aku tk penah ngaja budak dlm bhse besut tetibe arini aku rase cam aku ni ngaja subjek bahse besut plak..hahaha...awl2 masuk kelas dh sound budak "sy bilang smp duo..awok dok masuk kelas sy skrg,sy antuk kpala awok kt dinding!!!!"...giler otai...ni br cikgu sejati...hahaha....jgn amalkan wahai cikgu2...klu tak anda blh di dakwa kerana mengancam keselamatan murid anda..hakhakhak....wey!!!i love my student so damn much la wlpn dorg kdg2 meng-serabutkan saraf2 otak aku yg bercantum akibat susu dugro nih...ancaman itu hanya la gurauan...eleh, dorg pun mengancam keselamatan aku jgk...ader ke patut sorg budak tu teke umur aku 38 thn...!!!!nasib baik aku tak bunuh diri terjun bangunan..nnt kau budak!!!esok aku pakai bedak tebal2!!!huh!!! so arini aku cume cite sal literature jer.."journey to the centre of the earth"...sapo nk jwb tuh??zmn aku dlu mane blaja literature!!!ni nk marah ni....sbb tu budak2 skrg bijak2...tk pepasal aku kne bace cite budak2 jgk..pppssstttt....thn dpn amik la cite romeo n juliet ker..br syok budak2 ting 1 tu bace...eekkk!!..*muntah

rindu pulak kat laki aku...jahat die skrg..malam2 je kuar gi mancing udang galah...kul 3 pg br balik..eemmm....(adakah ayat ini sejenis ayat berbaur kegersangan!!!???oohhh tidakk ye tuan2 dan puan2...ini hanyalah sekadar ayat utk meng-ekspresikan rase rindu seorg istri pd suaminyer..hihihi..bodo tul ayat)....yang tak puas atinyer gi mancing dr lps isyak smp awl pg tp wat blk sekor jer udang...sape nk jwb tu..nk grg ke engkau klu udeng sekoq jer...baik tabur kat kucing...tp skrg ni aku tgk die ader hobi br jer..die tgkp udang then berdoa supaya udang tu tak mampus, so die dpt campak udang tu dlm aquarium umah....idup la udang tu aman damai dlm aquarium tuh..hidup senang..ati pn tenang...siang mlm ader org bg kan makanan...tak pyh susah2 cari mkn sndiri mcm kt sungai...hepinyer idup kau skrg wahai udang...korang tak caye ek....!!!meh aku prove kt korg..hahahha....

korg tgk tul2 yg due ekor udang besor tu!!!tgh mengatal la tuh....tu jer la kejenyer!!

byk dh koleksi udang dlm aquarium ni..siap blh berbaris lg tuh..

kan aku dh ckp td, due ekor udang ni mmg ader affair!!!!


TETAPI....(smbil geleng2 kpale)...kalau umur udang tu tak panjang...maka jadi la udang tu sebagai bangkai...bile die dh jd bangkai, maka manusia kiut ini akan termasuk dlm golongan org2 yg bertuah..kenapa aku kate bertuah????korng tgk gmbr di bawah.....huhuhu
'
'
'
'
'
'
'
''

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



ke mana 'tumpas' nyer udang kalau tak ke megi..hakhakhakhak

p/s: aik...awal plak laki aku blk mlm ni....kul 12 dh blk...haaa.....msti die pun rindu jgk kt istri die yg kiut ni...hakhkahakak...

babay!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment