Saturday, July 16, 2011

happy birthday camim bucuk!!!!!!!!!



huhuhhuh...gelak dlu menandakan aku suka hati dan gembira...salam satu malaysia semua!!!!semalam birthday camim!!~!!best..best..aku sgt eksaited sbb akhirnyer camim dah makin tua...hahahha...aku suke bile camim makin tua sbb die slalu prasan mude, slalu prasan kiut, dan slalu prasan muke cam pelakon/penyanyi korea...uweeeekkk...(sila tadah muntah aku ni wahai camim...hahahha)...ayah ngan achik (capik) kt UK lg, so, yg ader kt umah ni smbut la birthday camim ala2 kadar jer dlu sementara ayah n capik balik..huh!!!special la present die thn ni ek...ceh..huhu..camim tk eksaited sgt pn kt birthday dia kali ni sbb sibuk siapkan assignment..berkurung je kt bilik ngadap letop... kasihaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn......

sempena ngn birthday camim ni, so sbg kakak sulong yg dh 19 tahun kenal die, aku nk bg sedikit penghargaan la ckit kat camim...aku nk cite 'who is camim??' kt u olls semua..(tersengih2 la tu peminat2 camim..hahahhaha)..camim ni lahir 19 thn lalu kt hospital jerteh, besut, terengganu...seorang yang ringan tulang dan rajin...mmg dari kecik lg die camtu...mmg semulajadi die rajin...bukan buat2 rajin atau rajin akibat dibuli capik..hihi..yg best nyer die sentiasa kool jer..stkt 19 thn aku kenal camim ni, aku jarang la tgk die marah2...apatah lg mengamuk...ader la jgk marah tu tp marah camim ni mmg jns marah yg 'takde class' la...hahahha,..sgt berbeza ngan abg nyer si capik..capik bad temper cikit...mulut pn bau longkang time marah...tp camim ni klu die marah sgt pun, paling2 pun wat mulut muncung cam dugong jer la...klu die menjerit, cume blh buat aku geli usus je pn..aku rase tkde sape la dlm dunia ni yg leh jd takut kt camim ni bile die marah..hahhaha...senang cite camim ni tkde skill lgsg dlm marah-memarahi org!!!...hahahha..sbb tu capik slalu buli die....kwang kwang kwang....

sejak dari kecik, mmg camim la anak ayah n umi yg paling tk byk karenah dan paling senang jage.... (arwah umi sndiri yg gtau..)...klu umi ngan ayah kate 'A', maka 'A' la jgk bg camim...tkde rase nk melawan atau membangkang ckp ayah dan umi...smp skrg pn die cmtu...suruh la die buat ape pun mmg die akan buat tnpa byk soal...ble die dh masuk U dan dah duk asrama, semua manusia dlm umah ni rase sedih dan rase kehilangan sbb dah takde orang gaji a.k.a buruh free yg baik kt umah ni...hahahahhahahhahahaa.....*guling guling

camim ni kalau korang nk tau, satu2 nyer adik aku yg gemok gedempol mase kecik..huhuhuhuh....aku rase die ni sebijik sebutir amik gen AYAH..hahhaha..(sori ayah....)....camim jgk satu2 nyer adik aku yg tk penah tkde slera...sentiase berselera jer.....dr kecik mmg die kuat makan...perut buncit, montot pun besar..hahha...mase sek rendah dlu, mmg byk kali giler la sluar sekolah die koyak kt sekolah....hahahhaha...musykil aku cmne die meneruskan idup die kt sek mase sluar koyak tuh..mesti duduk bersimpuh jer kan..hakhakhak....camim ni dr sek rendah lg die aktif dlm nyanyian, nasyid dan dikit barat...die suke sgt menyanyi.....aku dan family pn byk kali jgk gi tgk die menyanyi..tanda support la kononnnyer..tp yg paling aku ingat mase camim masuk pertandingan menyanyi kt ekspo pantai air tawar..mase tu die nyanyi lagu "oh fatimah"...kbetulan asma pn ader kt malaysia mase tu..so kitorg gi tgk ramai2..ayah plak jd AJK pertandingan tu..so gamat la kitorang kt bawah pentas mase camim nyanyi..spupu spapat kitorg pn ader..hahahha...aku rase, aku ngan asma plg tk malu mase tu..menjerit2 memekak2 pggl name camim smbl lambai2 tangan mengikut rentak lagu oh fatimah..smp penonton2 lain pun lambai2 tgn jgk...hahhah...erk..sbnrnyer penonton2 tu budak2 je pun..rasenyer aku la budak paling besor mase tu...emm..budak lg ker klu umur dlm 24-25 thn.???huhu...kt U ni pn die masih aktif...bln lps die bertanding dikit barat kt IPG sultan mizan,besut ni...aku pg jgk tgk die berdikir barat aritu..aku kan kakak yg supportif, baik dan cun..huhu...

bile masuk sek men jer, camim dh pandai kenyit2 mate kt awek dlm kelas..(tp aku syak dr sek ren lg die dh pandai main2 mate ngn budak2 pmpuan kt sek..hahha)...mase ni die dh start nk kurus..konon nk jage body la..kan dh remaje....lelaki remaje mesti la berbody tough dan berbody just nice...so mase ni dh tanak temok temok dh...mase ni camim dh blaja diet..phtu kt sekolah die dh start main sukan cikit2...tp die ni tk seaktif capik dlm sukan...so aku leh kate camim ni lembik la..!!hahahha...so mase ting 2 kot lbh kurg, camim dh totally slim-melim...giler aku respect camim mase ni...punyer la kuat smangat nak kurus die..hahahha...

dari kecik smp besar, camim mmg seorang yg easy going...klu penyakit lawak bangang die dtg, mmg aku rase mcm nk bg die mkn kaki jer...seorang yg fun dan mmg release tension bile borak ngan die...kool kan ada adik camni....sbb tu la aku rindu klu die lame tk balik umah...(adik2 lain pun aku rindu jgk especially my adik bongsu, si caheed)..hihi

dari kecik smp besar, camim masih lg menjadi mangsa buli capik....hahah...aku rase buli dibuli tu mmg dh menjadi takdir camim...dan aku rase die dh menerima takdir yg tersurat tu dgn tabah dan tangan terbuka....erk...hihihi...

ok..jom kite tgk gmbr birthday boy kite arini...jeng....jeng......jeng....huhu..






kepada adik ku camim "happy birthday!!!!!!!!!!!!! semoga jadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan keluarga...semoga berjaya dalam hidup....semoga jadi kaya....dan yg paling paling paling penting, semoga sentiasa di bawah lindungan dan kasih sayang Allah..amin...love u so mushi2 my dear lil camim...hihi"

babay

No comments:

Post a Comment