Saturday, July 16, 2011

terbang tinggi-tinggi

hai semua!!!!!rindu aku ekk..bek ngaku..ngaku la!!!erk...ye la...aku syok sndiri jer..huhuu..arini weekend!!!hari jumaat kan weekend utk warga besut ni..so, jgn la wt muke musykil sgt..ish kowg nih... tetibe cm eksaited bile dh ari jumaat ni..sblm ni tk rase pape pn sbb aku keje kt umah jer..weekdays n weekend tkde beze bg aku..tp sejak jd cikgu ganti ni, tetibe prasaan dh kembali normal..biology clock pn dh kembali cemerlang..weekend is weekend...weekdays is weekdays...ALHAMDULILLAH YA ALLAH...!!!!!AKHIR NYER AKU KEMBALI NORMAL!!!!! hahahhahahhahaha..(gelak cam sewel..)

arini ari ke 3 ayah n capik kt UK..ceh, bulan lepas ayah dh pegi uk berjalan2 mkn angin ngan teh, bln ni pegi lagi ngan capik ngok ngek tu pulak...dengar la wahai dunia!!!!!!sesungguhnyer aku sgt jeles!!!!!isk..isk..isk.....kali ni ayah pegi konvo asma, my lil sista..so, ini bermakne, dgn rasminyer asma si miss clumsy bergelar doktor arini..dan sbg kakak sulong yg kiut, aku sgt berbangga dgn DR. ASMA..

to asma, "U WILL ALWAYS BE MY SWEET LIL' SISTER.. CONGRATULATION DEAR... and i love u thousand million trilion much!!mmmuuuaaahhhhssss!!"

thank you!!!!!

No comments:

Post a Comment