Wednesday, June 6, 2012

aunty kecik saye bertunang!! (aunty???? hahaha)

hai semue..lame ek tak bersiaran?hahahahhaha...... ok...kali ni tanak cakap byk sbb kalau cakap byk, nmpk sgt mcm aku rajin...aku tknk nmpk rajin...aku nk nmpk malas2...hahaha.....(sewel..).. arini mokdik siti aku engaged...kenapa 'mokdik'? mokdik is from the word 'mak adik'... biler digabungkan dan dibahasa-kelantan-kan maka jadilah mokdik..kenapa pggil mokdik? sbb umur nyer jauh lagi mude dari saya (anak sedara nyer)..hahahha....dan mokdik ni bukan yg bongsu hokey...ade 3 org adik lg bawah mokdik ni..2 pmpuan 1 lelaki.... yg penting dorg semue bertaraf MAK dan PAK utk aku dan adik2....gelak lagi...hahhaha... giler punyer explaination... takyh cakap banyak...kite tgk gambar je...saje je letak gmbr byk2 utk tatapan adinda kesayangan saya yg tengah keseorangan di perantauan... saya tahu dia mesti tgh gediks2 nk bertunang ngn sape2 jugak skrg ni...but with WHO??? haha...

mini pelamin mokdik siti

hantaran mcm2..ples fokus kepada kek hantaran itu...hahahah

kakak mokdik siti...atau dlm bahse plg mudah nyer, mak sedara aku jgk..hahah

anak sedara mokdik siti yg over....atau dlm bahse plg simple nyer 'adik aku'

hover ko jaahhhhh......posing mengalahkan pengantin...

anak sedara mokdik siti jugak a.k.a spupu aku a.k.a mak limah paling busy sepanjang majlis...pengapit la katekan..haha
posing mengalahkan mokdik siti...ko hado??hahah

mokdik siti dan makcik tudung kuning yg plg sweet di alam semesta...(haha)

4 buah kete rombongan dh sampai...yeaaaayyyyy...(*kata mokdik siti sambil melompat-lompat keriangan)

lucu...tgh cari alas dulang tak jumpe..hahahah

orang kuat majlis....ayahmie dan ayahsu..

bos-bos besar tengah berbincang


jeng..jeng..jeng......sila fokus pada makcik limah kat blakang mokdik siti tu..hahah

sila jangan keliru yg mana pengantin dan ...yg mana makcik limah...hahah
yeaaayyyyyy......dapat cincin....nnt beli rantai ngan gelang pulak yer baaaangggg....huhuhu

posing..posing...


sarung cincin pada bakal pokdik pulak....hahahah

yeaayyyyy.....dapat cincin jugak....hahah
menjeling...menjeling kubertentang...mata kita sama memandang..huhu..ape mak limah buat tu yer?

mak liamh taknak bg caaan ke kat mokdik nk amik gmbr ngn pokdik..?hahaha

part plg best...makanaaaaannn...

lepak2...

anak sedara mokdik jugak....a.k.a sepupu aku jugak..hahah

family


family jugak..huhu
ok...kite bg caaaannnn....sila duduk jarak2..jangan rapat2...huhu

bg caaannn lagi..

tak lengkap majlis kalau makcik bertudung kuning tu tk bergambar..hahah



konfius kan.....hahahaha....

so, skrg dh tahu sape yg akan bertunang lps ni...hahah

mangan......mangan....


cincin dan bunga...ooo..bunga pegang hasil ciptaan ayahsu..masterpiece tuh..haahha


kek !!!!!! yeayyyy...jom gemuk sama2...! hahah


sekian terima kasih...huhuhu...semoga cepat2 berumahtangga dan sila mengharungi dugaan alam pertunangan ini dgn tabah dan sabar...may Allah bless both of u.... and for the doorgift and cake, along dh booked tarikh tu utk mokdik but ples remind me again dkt2 nak majlis nnt ek ek ek.....hihihihi.. thank u....




No comments:

Post a Comment