Monday, June 25, 2012

merepek..

hai peepss....tara...rajin pulak pagi2 ni...kakak ipar aku yg comel dh perli baekkk punyer ayat, "awl nyer masuk ofis..keje byk ker?"... hahahah... dgn muke ala2 angelina jolie, aku jwb "byk jugak..."....keje fb, keje blog, keje google...keje..keje....keje....die...die...die....*keje tak gune satu sen! hahahhaha


semalam gi jumpe teman lama kt midvalley..cam biase la..mesti la pegi ngn kekasih awl dan akhir beta, encik aim..dan adik ipar beta, encik madhaslan..huhu..terpesona tgk perubahan kawan beta yg skrg semakin cantik, miss diana cun! huhu...lupe plak nk amik gambar kenangan..bukannyer senang nk jumpe camtu...tp jumpe skejap je.... diana ngantok lalok2...bukan sbb ectacy, tp sbb kul 3.30 pg dh bgn, tdo bersiap sedia nak bermarathon pg2 tu kat dataran merdeka....waaa!!! 10 km u!! klu aku la, stkt 2 km blh la, phtu aku kol laki aku suh dtg amik aku kt check point mane2...hahahaha...diana, u sgt seksi sekarang!!! duduk kat midvalley lame jgk....jumpe diana jap je, tp jalan2 yg lame..alang2 dh smp..ingat senang ke pkcik zurahim tu nk bwk aku gi midvalley?? puuiii.... nk bwk gi kedai kt banting pun payah.... dia enak2 gi jalan2 lepak2 ngn geng bas sekolah dia, aku yg lawa ni dia tggl kt umh je pun....melayan fecebuk yg makin lama makin membosankan ni (adakah aku dh terlalu tua utk bermuke buku???!!)....so, smlm kt midvalley aku melepaskan gian berwindow shopping....campur ngan gaduh majuk ngn pakcik aim (mcm zaman bertunang dlu plak gaduh kt midvalley...hahaha)...pkcik aim kejam!(saje nk ckp dia kejam sbb dia baik sgt...huhuhu)...tak phm btul ngn laki aku ni...kalau mtk blanje baju ke kasut ke, payah btul...(tkde la payah mane...saje je nk cakap payah betul..hahaha) dia ckp baju ngn kasut aku dh byk..tp bile mntk blanje makan, tak kisah la mntk blanje yg mahal atau yg murah...blum abis ayat dia dh gi belikan....lupe plak nk cakap kt dia, makanan pun dh byk dlm badan yaa ni....dh jadi lemak pun....hahaahhaha... oh aku majuk gaduh2 ngn encik aim smlm bukan sbb baju kasut....tak mtk dia blanje pape pun smlm...aku bwk duit 15 juta ke midvalley smlm (dlm rupiah la..)... so tkde la nk mtk dia blanje pape pun.. majuk sbb lain...hahaha.. majuk tk majuk,gaduh tak gaduh, sempat rembat baju jugak....hahhaha...suami, wlpn saye slalu buat perangai, dan awak slalu sabar melayan karenah saye, saye tahu cinte kite tetap utuh...huhuh...

P/S UNTUK SUAMI: YAA NAK JUGAK BENDA YG YAA MINTAK YER, SAYANG.....USAHA TANGGA KEJAYAAN...DAN TANDA SAYAAANNGGGG....HAHAHAHHAHAHA... (yaa serius ni...)

suami ku cayang ucuk2....

adik ipar beta, encik lan....


aku masih buat perangai...dr mlm kelmarin, trus ke midvalley, smp ke malam, pkse suami gosok blakang la, pakse urut pinggang la...paksa dia bgn temankan aku makan kt dapur kul 1 pg la...suami layaaaannnn je wlpn mata dh merah ngantuk..bangun jugak teman bini makan...dan mgkin perangai ngengada yg jahat ni akan bersambung ke hari ini...hihihi.. saya sgt bertuah bersuamikan zurahim anak pakcik samsuri....suami bertuah tak dpt beristerikan puan amalia anak pakcik arshad ni???(cakap la tak bertuah kalau nak yaa wat perangai smp tahun 2030!!!!)

lepas gi midvalley smlm trus gi hspital serdang...melawat kawan sekolah sains dlu yg masuk wad sbb keguguran....kesian mira...semoga cepat sembuh...may Allah bless u always....rindu pulak kt mira... lame jugak lepak kt wad mira..borak2... mak ngan kakak mira pun ade...meriah pulak wlpn kt wad...mcm raye plak...rindu kat mira....sembuh cepat2 yer...nnt leh usaha untuk dpt baby lagi...

panjang pulak aku merepek pagi2 bute ni...huhuhu...tu je kisah smlm....nnt update kisah arini plak..kalau rajin la...huhuhu.... tata

No comments:

Post a Comment