Tuesday, June 26, 2012

shah alam uptown again...huhuhu....

hai peeps....seperti biase...asal blk banting je harus ke uptown shah alam untuk cuci mata dan cuci lutut... hihihi...tempat feveret la katekan...hahaha..tp tu la... smlm perut aku sebu je...nyampah btul klu perut sebu wktu nak berjimba....laki aku kate mybe sbb makan pedas2 kt banting sehari dua ni..kt besut aku dh kurgkan mkn pedas.. bile blk banting, perut aku mcm terkejut 'beghok' kot (feveret word laki aku sejak duk besut..hahah)..smlm satu kerugian pulak gi uptown tp tkde mood shopping...honestly, aku kagum dgn diri sendiri mlm semalam..hahahah

2 bradik ni walau pg mane2 pun mesti sibuk usha kedai yg berkaitan dgn kereta.....

aku rase la...dlm byk2 kedai kt uptown ni, kedai ni la plg best!!....kedai anime kau!!! nmpk tak patung tanpa kepala blkg pakcik baju hijau tu?teka tu baju sape??hahhaa....aku rase klu capik, camim, caheed tgk baju tu, mesti nk buat raye tahun ni....warna tema raye kt besut thn ni kan oren..hahaha

baju 10 hinggit anyone?? huhuhu

restoren wajib singgah bile kt uptown...restoren cowboy..haha..

char kue tiaw yg agak pelik...dh macam mi sup warna merah...huhu

laki aku karnivor..ggggrrrr......steak yg sedap! dgg sgt lembut dan  cair di mulut (masterchef...masterchef...hahaha)

oh suami....sbb suami suke suap isteri la saiz isteri jadi berganda2 nih...

yeaaahhh!!!! karnivor adalah pemangsa.....pemangsa harus bermuka bengis dan menakutkan!!!


tu je....malas amik gambar byk2 smlm......semua salah perut yg sebu!!!! tata...

No comments:

Post a Comment