Saturday, June 9, 2012

tia's wedding..

hai semua...harini broadband tetibe laju....di luar jangkauan minda sungguh....terharu pulak aku dgn tahap kelajuan broadband ni harini...hahahaha....arini aku gi wedding one of my customers, tia... tia ni rupa2nyer anak sedara pengasuh aku dlu yg aku pggl 'ciksu'... wa!!tak sangka...bayangkan.. ciksu ni la yg cebok aku dlu (hahaha), tkar pampers (lampin kain kut, dlu mane ade pampers), suap mkn, layan karenah aku yg kiut ni mase baby dlu...skrg im almost 30 year old 'young kiut sweet' lady, tp ciksu ttp maintain....fuh!!! u rock, ciksu...hahaha.... tia order 100pcs choc oreo utk vip doorgift, 100pcs loli rose dan 100 pcs apam ladybug utk letak kt candy bar mase wedding nye nnt..oleh kerana arini free, walaupun tdo kul 5 pagi utk siapkan coklat member capik, tp aku rase sgt eksaited nk pg kenduri tia... tak tahu nape rase eksaited sgt...rupe2nyer.....jeng..jeng..jeng....

plamin super duper awesome...bunga yg berjuntaian tu buat aku rase nk kidnap letak kt bilik tido jer..... good job kak sha from shaszwedding!

cantik!

pengantin yg super gorges...baju pengantin sgt cantik smp rase nk mtk pinjam wat raye...cantik..cantik...cantik...

perfect!

sweet!

candy bar yg dh tak byk benda atas meja..(uwaaaa....saya lambat...)

choc fountain yg menarik..huhuhu...tp mashmallow ngn pisang je yg tinggal... T-T

daaaaaannnnnnn.....ini yang paling kool!!...super duper kool...!! hahaha.... eskrim free kt kenduri kawin... UNLIMITED okey...ko nak makan 100 kon eskrim pun blh...no hal...haha... i like!!! tp, aku makan 2 kon je...rugi btul....camim si debab smp 3 kon...tak aci...!!!! oh yes..dorg jugak ade bg belon yg bentuk upin ipin, boboiboy etc jugak utk budak2..ala..belon yg pakai gas tu yg ade tali tu..yg kalau kt funfair harga dlm rm10 satu tu...gilerrrrr kool....lupe plak nk snap gambar....besttttt.....camim nyaris2 nk gi amik jgk belon tu..nasib baik dia masih waras...hahahha...

i heart u la mingo mingo..huhu

camim ni mula2 dh amik 2 eskrim tu, phtu mase nk balik dia park kete tepi jalan, dia turun gi amik lg eskrim tu...siap amik utk kakak skali...aku bangga dapat adik yg tak tahu malu camni..hahahha...


sekian terima kasih.....mulai dr hari ini, klu jumpe lori mingo2, aku nk kejar....sedap eskrim dia....huhuhu...daaa....

No comments:

Post a Comment