Tuesday, November 27, 2012

beger terbakor!!!

salam semua...aku hari ni tua atas jalan jer..entri lain la cite sal aktiviti harini...entri ni nk cite sal beger...beger bakar ooo beger bakar..... org dh lame duk canang pasal beger bakar ni..tp aku br terhegeh2 nk try...eleh...sedaaaappp sgt ker...dh name nyer beger, same je la kut rasenyer kan... well...well..well...sila telan balik ayat tu....abang Burn punyer beger mmg hot habisssss!!!

dlm kul 10 kut kuar umah 3 org, aku, encik aim ngn adik ipar aku, Lan...biase la...asal balik banting je, laki aku msti ajak pg uptown s.alam...dia nk tempah sticker la..mcm2...aku ikutkan aje...punyer la lame duk kedai sticker..smp aku sempat beli sandal harimau harga rm20 hinggit..bangga giler dpt beli sandal harga rm20..hahhaa...bile suh laki aku teka brape hrga sandal aku tu, dia ckp rm50..so sape yg tak bangga..heh heh heh...elok je slesai keje kt uptown, aku bg suggestion gi lepak makan2 kt kedai beger bakar abg Burn...saje je nk try... nasib baik Lan penah lepak situ...dia ler jd tukang tnjuk jalan...

aku order beger Burn cheezy beef....ko nmpk tak tahap leleh cheese tuh!!! ko nampak tak!!!!!!! mkn nyer mlm semalam, mlm ni pun blh buat org mimpi indah2 lg.... huhuhuhu...nyam nyam...terbaik!



Lan, si adik ipar aku plak makan double triple punyer beger....ade beef, ade lamb, ade sosej, dan cendawan grg....sosej dan cendawan grg dh siap masuk perut...tk sempat nk ambik gmbr..hahahha....


kelasss btul uniform abg2/kakak2 'beger bakar abg burn'

laki aku yg encem tu plak tak makan pape sbb perut dh penuh smp dlm usus2 kecik dan usus besar...br lps makan nasik ngan durian kt umah...rugi...rugi....

sekian itu jer cite pasal beger bakar...hihihi...daaaaaa.....

2 comments:

ziraziz said...

YaYAAAAA, macam sedap je..meleleh air liur ni..

Amalia Zurahim said...

ziraaaaa sayang!!!! hihihihi...mmg sedap...tp kalau tak silap,beger bakar abg burn ni dh byk cwngn...kota bharu/k.trg pn dh ade kalau tak silap...kuantan tk lame lg kut....nth2 dh ade...

Post a Comment