Sunday, November 25, 2012

holiday NO holiday

salam semua..bhawaahaha..lame tkde entri baru..byk benda menarik nk cite tapi (start nk bg alasan ler tuuyy) broadband dan kesibukkan sy tak mengizinkan sy utk ber entri baru...fuh! ayat mcm keje menteri... hihi...musim cuti kan...org cuti, aku pun sibuk..sibuk mengalahkan pengantin.. dlm masa 2 hari, aku ngn laki aku jalan beberapa buah negeri....konon je la mcm holiday...tp tk brape n holiday....smlm gerak dr rumah lps asar....jalan straight ke perak ikut simpang pulai..gi perak utk anta pengantin....nnt la aku cite sal wedding mak sdara aku ni..mlm ni nk rehat lu....sempat menyinggah cameron hgland....sronok wlpn skejap je...aku kan suke tmpt sejuk2...mmg sejuk....berkabus je....gmbr pun nnt la..malas nk upload...huhuhu...dr cameron H, trus ke perak....tdo kt homestay di perak..esoknyer gi kenduri, phtu trus ke sel.....sempat menyinggah tgk wayang kt jusco bukit raja......TWILIGHT!!!!breaking dawn part2!!!! CITE BEST GILERRRRRRRRRRR!! huhuhuhuhuhu... skrg dh selamat smp umh mertua tersayang......sempat jgk online jap ni..penat la nk upload gmbr...nnt yer...daaaa.....

No comments:

Post a Comment