Friday, July 5, 2013

cite pasal nk tgk anu..(tajuk thp 21sx..hahah)

salam semua..tgk tajuk mcm nk cite pasal benda haramm je..hakikatnyer aku nk cite pasal nk tgk gender anak dlm perut...hahahah...mesti ade manusia yg keciwa cerita tak se-sensasi tajuk.kan..kan...kan... haha

dah lame sbnrnyer tak buat cite baru....korg tau tak aku dah tutup akaun brdband kat umh kt besut...so skrg aku mcm manusia anti online sosial...(ade ke istilah ni??!!)...salah satu sbb tutup sbb aku kne byr yuran bulan2 tp jaraaaaannng sgt online...mcm aku bg wet free kt celcom je...sejak menagndung ni mmg tahap kemalasan beronline tu di paras bahaya...wlpn hakikatnyer aku berbisnes online tp bisnes pn tk jln jgk..alahan msk dapur sndiri kan....kalau blh baking dlm jamban tkde masalah sbb aku takde alahan ngn jamban..!!hahaha..skrg duk umh mertua...so, update je la pape yg patut..

back to the story kisah gi klinik sbb nk tgk anu anak aku...heh heh..(ayat kotor giler..hahahah).. seronok.. tp anak pemalu...stkt yg blh ditilik, doktor berani bg percentage kesahih-an gender dia tu dlm 80% je..20% lg doktor tk brani jamin...doctor siap pesan tkyh beli baju lg sbb takut salah...kalau dlm bisnes, 20% tu quite big amount...anything can happen..doktor suh dtg scan lg after sebulan...tp aku ngn laki aku decide nk biarkan 20% tu jd suprise...i love suprise!! hihi... aki baby tak abis2 suh beli baju warna kuning...tau la feveret color aki baby ni wrna kuning..hhuhuhu..

muka pulak sampai sudah baby tk tnjuk penuh.. mula2 baby letak muka dia dekat sgt ngn uri...gaya mcm nk cium uri..so doctor tk blh nk capture muka penuh..bagus dpt doktor penyabar...dia tunggu baby bergerak dlu sbb nk scan jgk muka dia..baby tak bg lg...dia tutup muka ngn tgn dia pulak...doctor tggu lg...last2 baby naik kan kaki dia plak wat tutup muka...gengster punyer gaya...hahaha..kesian doktor..nmpk clear tapak kaki masa doctor scan bhgn muka...hihihi...akhirnye doktor pasrah...amik gmbr yg paling clear utk print tp sblh je la muka yg nmpk...bagus anak ibu..nk suprise2 ek...?! hihi...

tu je la cite nyer..malas dh nk taip...luv u all..daaaaa.....


No comments:

Post a Comment