Saturday, July 6, 2013

u all tau tak??!

hihii....tajuk cam haremm...aku kn sepanjang mengandung ni gaya blur 24jam...aku rase kegeniusan aku dh transfer kat anak kut....hahahah...ade skali tuh, smp laki aku penah tanye "kenapa bini aku ni selenge sgt ni??" hahahhahahaa... ni gara2 tak bwk hp bile kluar jalan ngn dia... bila dia behnti kedai reload kredit hp aku, dh tktau nk ckp kredit dh masuk ke tak... mase kluar beberapa hari sblm tu aku tk bwk handbeg, so dia pesan tiap kali kluar bwk la handbeg..dlm handbeg ade purse,IC,and paling penting buku pink ibu mengandung tu... klu jd pape senang...bila kali ni aku kluar ngn dia bwk hbeg jer tp tk bwk hp, aku bg alasan sbb dia tak pesan suh bwk hp aritu... tu yg buat dia tanye soalan otai giler kt bini tuh..hahahha..

sepanjang mengandung ni jugak mood aku sentiase kool...tak kira laa laki marah ke, ade benda yg aku tak suka ke, org buat taik ngn aku ke, aku kool jer....skrg ni bila laki aku marah ker, tegur kesalahan pape ker, aku senyum sengih2 mcm tkde pape hal je smp laki aku cakap "sayang ni mmg tkde perasaan ke skrg...?senyum...senyum...!!org marah pun sengih.." heh heh heh...hati dia yg panas pun bertambah panas nmpk aku response cmtu...hahahhaha...tp serius-ly aku tk mengejek dia pun..aku cuma  (perasan) menjadi isteri yg tersangat baik dan kool tanpa sengaja..hahha...stkt aku mengandung ni cuma skali air mata kluar sbb kecik ati laki masuk tdo lambat tgk tv punye pasal...hahahha.... tu pn aku nangis senyap2 kool2 je...nak jugak tang kool tu...heh heh heh...

ko ingat aku jer ke yg pelik??? heh heh.. laki aku pun same jugak... benda yg dia tak suka mkn dlu, skrg dia blh makan berkoyan2... tiap kali aku gi tmpt keje tanye dia dh mkn ke blum..mesti dia ckp dia dh mkn mi sup...padahal mane dia suka mkn mi2 ni...apetah lagi mi sup....ikn keli yg dia tk mkn pun, dia blh terliur tgk aku mkn...mula2 cubit nk rase sikit je...pahtu suruh aku amik sekor lagi, siap amik separuh ekor u!...heh heh heh.. bayam tak makan jgk...tp skrg dh mkan... skrg pun dia slalu lesu...kdg2 mengadu perut sebu..mual...pening...kesian jer...tp padan muke!!! hahahahahha.... kate ringan sama dijinjing, berat sama di pikul.... berperibahasa uuu!! HAHAHA

ohh..!cerita pasal peribahasa ni, laki aku sejak nk jd bapak budak ni suka sgt berperibahasa bila bercakap....lucu gilerrr......penah skali tu aku bukak pintu pagar...tetiba bila aku msuk kete dia berperibahasa plak ngn aku..."pintu pagar mcm nk bukak segan, nk tutup tak bukak (aku rasa dia nk cakap '...nk tutup tak mahu'..hihi)"...jenuh otak aku pikir maksud terpendam peribahasa laki aku tuh...dah la aku tgh blur2... rupanye nk ckp pintu pagar sbelah tak terbukak abis..klu ckp straight for word tak boleh ke sayang....?? otak bini tgh blur...payah btul nk hadam maksud terpendam dlm peribahasa syg skrg ni... huhuhuhu....

babay...

No comments:

Post a Comment