Wednesday, July 17, 2013

ramadhan yang indah

salam sayang muaahh muaahhh semua! huhuhu... dan seminggu kite puasa..skejap je kan...seronok..puasa mmg bulan yg penuh berkat...rasa seronok sepanjang hari walaupun penat, lapar dan dahaga... start dr awl puasa smp la skrg, batuk ni tak ilang2 lagi..aku siap past2 sikit kat encik aim..hihihi...aku past sikit gitu2 jer, tp dia punya sakit siap dpt pakej lg..batuk demam selsema...kesian pulak aku tgk...siap kne inject lg kt klinik...kesian suami kesayangan saya... sabar ye...dugaaaaannn puase tu...hihihi...

aku pun kne inject gak smlm...1st inject utk kancing gigi....fuh!! maveles skali rasenye...patut la ramai yg ckp 1st inject sakit sikit...lps inject smlm rase kool giler lagi...start dr mlm smlm lps berbuka, badan aku lemah btul rase..tmpt inject pun denyut2 sikit...kul 9 mlm dh lena..phtu terjaga kul 12 mlm mntk laki belikan air mineral...minum air masak tk puas...menggagah la suami gi beli mineral water kt 7e...mujur dekat je..

hari ni badan still rase lemah lemau je..perut pun senak sebu semacam je... ape la nasib.... azam nk puase ckup tahun ni... emmm...

No comments:

Post a Comment