Thursday, July 18, 2013

suami ooo suami...

skrg dah nk kul 12 mlm...suami tak balik2 lagi..adoi yai suami...cenggini la kalu balik banting....dia tak lekat kt rumah, aku plak tak larat nk ikut...perut makin besar dan makin berat..tu tang perut... yg selain dr perut pun berat jgk!!..aku tak larat nk aktif2 sgt jalan sana sini...nak duk lame2 dlm kete pun mengundang sakit pinggang je...tak kool betoi..suami keluar jumpe org ngan bestpren 4ever dia..pasal keje dan pasal bisnes...tak kuase mak buyong nk ikut.. tkpe la..sbb dia kluar ngn bestpren..bestpren tu pulak biras2 dia... kakak bestpren kawin ngn abg laki aku so kira biras jejauh la tu kan..hihi... nasib baik kluar ngn bestpren, klu kluar ngn best girlpren, aku naik minyak ron 97 jugak nnt...sepanjang aku ngandung ni, aku rase mimpi yg paling ngeri adalah mimpi laki aku kawin lagi..hahahahaha......mimpi momok pun tk se-ngeri ni...dalam mimpi tu, aku tgh baring2 feeling sedih tdo sorg2 sbb laki aku konon gi tdo ngn bini baru... tetibe dlm mimpi tu aku nk pusing mengiring ke kiri pulak.. elok je aku nk pusing ke kiri tu kpala aku kene siku laki aku yg tgh nyenyak tido kat sbelah..terus terjaga.. fuuhh!!buat pertama kalinyer aku rase lega dan bersyukur dapat siku sebijik kt kpala dr suami yg nyenyak tdo kat sbelah...klu sblm2 ni rase nk smackdown je laki aku tiap kali dia tersiku kpala aku masa tgh sedap tdo... hahahha... akibat dr mimpi tak best tu, mula la hari2 duk tanye soklan pelik2 kat laki aku...mula la pikir bukan2...campur ngan hormon pregnant lagi... hahahhaa... bila cite kat laki aku pasal mimpi ni, dia siap tanye lagi siapa perempuan tu., aku nmpk tak muka dia..cantik tak...bikin hati panas sungguh...aku jawab lek-lek stail kool2 jer... aku jwb, kalau aku nmpk muka pompuan tu senang pulak aku gi bunuh awal2...nasib baik ibu ngandung ni kool tahap ais...nak jugak tang kool tu...mimpi je kot.. kalau jadi betul???!!!!!! nauzubillah...!

smlm gi klinik misi dah suruh start kira pergerakan janin sehari..start kul 9 pg smp 9 mlm...masalahnyer anak aku spanjang bulan puase ni, dia rehat je siang...gerak sikit2 slow2 je..tp lps sahur ngan lepas berbuka, mmg aktif sesangat..sape2 yg ltk tgn kat perut aku, mesti dpt rase dia kicking...ce cite camne aku nk kira pergerakan dr kul 9 pg smp 9 mlm tu...jadual anak aku bergerak kuat lps sahur ngn lps berbuke...ohhh anak...

sakit blkg dh duk lame2 kt kusi ni..esok la plak aku cite..tu pn klu ade idea nk cite ape..huhuhu...daaa...

No comments:

Post a Comment