Sunday, October 12, 2014

apakah....?

Salam semua...

Sehari dua ni badan rase lemau aje...tak bermaya..tk bertenaga...nak baring aje..

Sehari dua ni jgk...rase malas nk buat ape2..esp baking....berat aje nak masuk dapur baking, perasaannye mcm nk berlari kt stadium smbil angkut batu bata ltk ats kpala..cmtu la anggaran berat tulang tahap cipan yg aku nk korg imagine kan..malas kan..malas kan..yg aku nk buat hanyalah baring sambil melayan anak manja saya...melayan anak sambil berbaring..saya nak barinnnggg aje..

Sehari dua ni jugak, kalau buat keje pape msti rase mcm penat sgt2...lembiikkkk aje...lemaaauuu makin bertambah...hadoiii... padahal buat kek sebijik aje...emmm... ahhhhh!!! Saya nak baring ajeee laaaaaa...!!!

Sehari dua ni jugak, semue benda tak kena..semue rase tk btul dan mengundang amukkan...nak mengamuk aje....dimana tahap kesabaran yg hebat dulu???? (Ehh..Ade ke dlu??!!)...saya nak baringgggg!!!!

Why???why???

Apakah.................???? Emmmm....pikir jap..

No comments:

Post a Comment