Monday, October 20, 2014

turutkan aje...

Salam sayang

Aku seorang ibu yg baik... giler perasan...hahah... anak aku buat perangai pn aku sobarrrr aje.. wlpn kocik bosar kocik bosar aje aku tgk dia, aku sobarrrrr... kalau marah pn aku marah2 ayam je.. (peribahasa ape kebenda ni makcik?!)

Aku mmg seorang ibu yg baik..suppotive mat saleh kate...watever my doter want to do, as long as it doesnt give any harm to her, I will support...eberything I do..I do it forrrr uuu (ceh, nyanyi pulakkkkk)

Aku seorg ibu yg baik,you!Sometimes, she did something that made me..emmm.. headache....sakit kpala otak aku ni... mcm sepahkan rumah yg mmg dh sedia tersepah ni ke...korek lubang kt dinding ke..sepahkan tisu sekotak ke...main bawah kerusi mcm askar ke...marah?!! No no no....sel otak tgh berhubung lerr katekan..ko marah kang nnt terbantut pulak perhubungan antara sel2 otak dia tu kan....jd ko tgk aje la...rase senak otak ko telan aje penadol..klu ko rajin ko kemas...ape susah...klu ko malas ko tgk aje la..nnt laki balik keje kalau dia senak mata tgk rumah bersepah ko bg panadol kt laki skali...

Aku mmg mmg mmg seorang ibu yg baik...tgh2 mlm buta, sibuk nak pakai selipar dlm rumah...okey..ibu ikutkan aje...pakaikan dia selipar...gigih bermain dgn selipar di kaki..




kejap2 aku tgk dia duduk, pahtu tunduk2...sahhh..budak ni jilat hello kitty kt selipar dia tu...tkpe..tkpe...ibu marah2 manje aje..marah utk cukupkan syarat aje...sel otak tgh berhubung la katekan...




phtu tetibe dtg gedik2 mntk susu..okey..boleh..boleh...isap susu dgn selipar di kaki! Boleh..boleh...ibu orite aje..tetibe sebelah selipar dia terbukak...dia pn amik pegang selipar tu sambil minum susu..okey..takpe..boleh..boleh...pegang la selipar tu hannah..tibe2.....


......parking baik punyeerrrrr selipar yg dia pegang td atas muke aku..woiit..ini sudaaaaa lebeyyyyyy!!!!!!

Ade la kt 3-4 kali aku alihkan selipar tu dr muka aku...tiap kali alihkan, dia amik balik ltk ats muke aku blk..aku rase dia mntk aku pakaikan balik selipar tu kt kaki dia..dah mcm mana nk pakai kan..dia tgh nyusu kan..last2 smp tertido dgn selipar sebelah..hahaha..sweetdream beb!



Blog update pagi:

Bgn tido pagi yg tk brape pg..kul 11....cik hannah kededek ni straight tuju ke tempat selipar dia tuh..ambik selipar phtu letak depan muke aku lg.mntk pakaikan lagi...ibu buat tk reti kan kejap2 merajuk cium lantai..haiikkkk...!!




Yang paling tk blh blahhhhh....ape kes u duk jilat cium selipar tu, anaaakkkk??!!!







2 comments:

Ida Iar said...

Sweet selipar dia..pinky gtu. Kak yaya ajar dia jalan pakai selipar lps brp lama dia start pandai jalan?anak saya dulu2 klu dh pandai jln laju bila start pakai selipar terus jadi mcm budak baru bertatih balik. Rasa pelik duk kat kaki kut.hehe.

Amalia Zurahim said...

Hihu..bila hannah dh jalan tk brape nk jatuh2 trus pakaikan dia selipar...sbb takut dia tk suke pakai selipar nnt sbb tu ajar cpt...tp kne beli selipar yg selesa n tk mudah tanggal..

Post a Comment