Wednesday, May 11, 2011

amalia dan boling..eerkkkk....muntah!!!

hai u and u and u..hihihi....tajuk cam ader sedikit kegilaan di situ...bukan gila meroyan tp gila tktau nk wat tajuk ape entri kali ni..huahuahua...smlm aku tk tido semalaman...siapkan tempahan coklat yg banyak..banyak..banyak..dan bermacam2 request itu...dan juga siapkan tempahan cupcake dr customer yg comel dan sweet...lepas solat subuh br la blh tdo kejap...kejap jer la..kne bgn utk wat deco2 cupcake tu pulak..pastu tghari pakcik arshad ajak gi kota bharu main boling..tempat keje die anjurkan perlawanan boling utk semua staff (dan keluarga staff2)...boling???!!!! ceh....!!!aku dan boling seperti anjing dan kucing...anjing tu boling la...sbb aku ni manje dan kiut cam kucing...so aku masuk side kucing la...anjing haram kot..tak pasal2 kene samak plak...nk kate tgn aku ni tk bedung, rasenyer pakcik arshad+istri nyer bedung kot tgn aku lu...tkkn tgn anak sulong tak bedung kot kan...hihihi.,..mesti la sayang kt anak sulong lebih lain mcm ckit..tp tktau la npe tgn ni tak lurus2..ke aku kene dera dlu!!??emmm..tak kot kan..hihihi...so sblm kekurangan aku yg satu ni dihidu oleh pihak2 yg tak bertanggungjawab, lbh baik aku lupakan saje boling...yes!!lupakan BOLING

eemmm...sbnarnyer aku penah main boling.emmm..(aku story cite sedeh ni so sila bayangkan aku story sambil dgr music tangkap leleh giler...)..byk kali jgk aku main boling dlu...tp aku akan pastikan line kiri dan kanan adalah orang yg aku tak kenali lgsung...klu ader yg aku kenal sipi2 pun aku dah tarik diri dr main boling dh..aku rela jd tukang cuci bola boling je dr jd player.....aku trauma...fobia..dan malu ble teringat sal boling..serius beb..aku trauma ckit la nk main boling..lepas kne gelak ramai2 kat manusia2 durjana yg tak dikenali di line sbelah sbb bola aku terjatuh dan ter-mengundur ke blakang dgn laju serta bergolek dgn penuh keyakinan smp aku kne kejar bola tu balik dgn pantas..bunyi bola tu terjatuh dan tergolek mmg toksah cite la...cikit lg lantai tu nk retak..serius nasib baik tak kene dinding cermin pusat boling tu..dah la mase tu main pakai skirt sbb tak rancang nk g main boling..ilang ke-sweet-an aku skejap!!.."damn u wahai bola boling..ko buta ke tak nmpk kedudukan pin2 ko tuh...ko tak blaja arah kee..dlu ko ponteng klas geog ek...damn..damn..damn...tuuuiiiii...(*ludah..)!!!" >>>>> full stop


oleh sbb itu, aku lantik diri aku jadi camerawoman je la mase perlawanan boling arini...merangkap pom pom girl yg kiut dan gediks..(kiut smp rase nk lempang dan muntah..)..so,jgn kite berlengah lg...jom kite tgk ape yg berlaku arini...hihihi...

kite mula kan dgn aksi manje2 bersama lelaki itu..kejadian ini berlaku selepas tamat perlawanan boling..sj letak pic ni awal2 utk tnjuk shawl br aku tu kt korang..hahahah..wanita ini sgt bahagia kerana berjaya curi2 kuar gi kedai dan membeli 2 helai tudung beserta satu shawl ketika lelaki itu tgh sibuk ber-boling..hahaah...wanita itu sgt genius..masa itu emas doohh.. 

releks lu...sblm ber-boling, kite kne kool dan releks....hahaha..
sejak akhir2 ni muke budak ni sentiase adeeeerrr je dlm setiap entri aku...aku terpakse!!!! (T_T)v

ni lagi sorang...syuhhh..syuh.....pegi...pegi...

konon geng bas sekolah la tuh...di mana ader camim,di situ ader Aim...pelik tp benar..

camim sedang memilih dan menjampi..hey mambang tanah..mambang air....bla..bla..bla..

semua peserta bersedia dgn skill masing2..!!!hebat..hebat...semoga sentiasa me-longkang-kan diri sendiri!!

isteri pakcik arshad yg cun tgh membuat pilihan..adakah pilihannya itu tepat??!!!same2 la kite nnt kan..

oh yeh bebe yeh..

pakcik arshad sedang men-ready kan diri utk membuat balingan..

FUhhhh!!! gaye pkck aim cukup hebat..tapi sayang...ke longkang jua akhirnyer...

pakcik arshad sedang meng-usha pin terakhir nyer....KENA!!!!!!yahooo!!!!!!

pakcik arshad tersenyum kepuasan...kehebatan nye begitu ketara ketika itu...hebat..hebat....

turn pakcik aim pulak membuat balingan...huhu

geng pakcik aim....

menantu dan mertua...

lelaki-lelaki istimewa dlm hidup akak!!


konon!!!berangan je la nk dapat hadiah motor tuh...klu ader pertandingan plg byk masuk longkang br la korang ader caann...klu tak,emmm....just forgive n forget je la..hakhakhak

wanita ini sgt berjasa hari ini...tnpa wanita ini,sudah tentu takde sape nk tlg gelak kan pemain2 yg me-longkang kan diri bola masing2...hahahah

aksi trademark ni mesti la ader kan..hahahah...muke sgt berminyak..ader sape2 tk cukup minyak utk goreng cekodok???

3 manusia bermuke tklh blah..(duit aku je yg blah kt kedai tdung tuh...)


emm...<taktau nk tls ape> hihi

slepas berpenat-lelah me-longkang kan bola boling, badan mesti la diurut oleh cik GINTELL yang gediks dan seksi...
 tamat sudah perlawanan boling arini..hahaha....jom kite tgk ape yg berlaku slps pertandingan boling hari ini...jeng..jeng..jeng...
'
'
'
'
'
'
'
'

oh yes...istri pakcik arshad nk copping..copping..

borak2...

pakcik aim sedang ber-riang gembira stelah berjaya menderma wet kt kedai game...2 cd br utk PS2...tak tdo lg la jwb nyer mlm ni...

yes!!!! sila muntah ble tgk gmbr budak prasan korea ini..konon nyanyi lagu cite Full House ble pakai topi tuh...muntah..muntah..muntah..uweeeekkkkkkkkkkk.....

semua rase seronok dan gembira...wlpn kalah main boling tadi..hahahhaah...tak paham..tak paham...family yg tkde prasaan..hahhaa..

sekian, terima kaseyyyyy....

No comments:

Post a Comment