Thursday, May 5, 2011

tibe2 jer....


ASSALAMUALAIKUM..kum...kum....(dh bjangkit penyakit antu kum kum da muvie)..ari ni berukband aku dh kne sumpah jd cekedis..bukan sbb die wat hal ngn aku..tp sbb die memperkotak-katik kan tahap kesabaran aku yg super hebat ni....nasib baik la besut ni tkde UNIFY...klu tak dh lame aku grg ko dlm kuali bg ayam2 serama pakcik arshad makan wahai berukband...oh yes..bile bercerita sal ayam ni,mmg tak sah klu tak sebut cikit2 sal ayeem ayam...thanx la kat die..tetibe je blog aku dikenali lepas wat entri sal die..pdhal aku wat entri tu senyap2 jer..(ala2 org ngumpat blakang2 je)..siryes tk gtau die pun...tp antena die jns gred A nyer so die leh detect jgk entri tuh..kirenyer aku tak dose la kan...tak dikire mengumpat la kn klu tuan tanah dh tau..heheheh...dr blog ayeem ayam ni,aku kenal plak ngn blog hamzah ian..hamzah ian ni awek/balak ayeem ayam..nk ckp awek blh,nk ckp balak pn blh..kenape??!!!kang klu aku explen kang blog aku ni dh jd tak sesuai utk tontonan umum la plak kan..tak pasal2 korg ingt aku dh berjangkit penyakit kronik budak 2 org tuh..so konklusi nyer aku tkyh eksplen..heh heh heh..oh yes, bercakap sal hamzah ian ni, blogger ni aku rase lbh dekat ngn hentak belipat ckit gaye penceritaan/ penulisan dier..satu persamaan yg aku rase agak ketara antara hamzah ian dan hentak belipat adalah suke cakap sal BeR*k dan jamban..aku tak pasti la ape yg menarik sgt sal makhluk yg bernama jamban ni smp dorg galak sgt bercerita sal tu..hahah..aku tgk2 la jgk identiti die...blaja engineering..bagus jgk..aku nk let go buku2 tebal zaman aku muda remaja dulu..aku sayang buku2 tu..buku tu mcm tanda ingatan zaman aku ber mata panda akibat tk cukup tido..bkn sbb study, tp sbb mlm2 kuar gi mkn char kue tiaw+teh ais..kdg2 gi cuci mate kt uptown danau kota..(dlu aku duk gombak)..phtu pusing2 tgk lampu kt kl ngn farah n yaya, slalunyer area klcc la..so mmg tak dpt disangkal lg aku sgt menyayangi buku2 ini..kire rezki hamzah ian la...sblm ni tgk gk blogger2 lain,tp tk terrrperasan yg blaja engineering..mula2 ingat nk simpan kot2 ade adik2 aku blaja course ni tp sorg pn tkde...klu nk anta kt kitar semula cam bangang jer..ilmu tu doh..harga buku2 tu pn bukannye 1 rial...so hamzah ian, insyaAllah buku2 tu rezki u..tu pn klu u berminat la...harap2 tikus tak wat playground..dh lame buku2 tu duk bertapa dlm kotak..hahah...buku tu lunyai cikit....nk kate dlu kuat study tkde la sgt..ntah cmne leh lunyai...anyway,mlm ni aku ader keje sbnarnyer...tp cm best jer duk poya2 dan poyo2 dpn letop time byk keje nih..hahahha...k la..babay...

2 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahahaaaaa... <--tetiba

Amalia Zurahim said...

khuzrin:mmg tetibe...kwang kwang kwang...huhu

Post a Comment