Friday, May 6, 2011

sambungan: plan mesti baik punyer.....

hah....oleh kerana laki aku dh lari dr umah...(lari gi kopitiam jer,ngan camim)..aku pun ada banyak mase la nk pikir2 sambil duk dpn letop ni..huh,korang nk tau ape perancangan kitorg adik beradik utk birthday 'boy' a.k.a pakcik arshad nnt...hihihi...ni serius nyer perancangan...aku ingat nk wat kek red velvet, macaron daaan soto...pahtu tetibe laki aku nk tunjuk skill jgk kt makpak mertua die..laki aku nk wat black pepper chicken chop...teh pun dh stuju...so aku cancel la wat soto...tugas aku wat red velvet cake ngn macaron je la..huhu..canteek!!oleh kerana keje aku dah berkurang, aku ingat cam nk beli belon la...nk tiup2 belon...baru pakcik arshad terasa muda di hari jadinyer...pahtu nk wat game cam music chair ker, kotak beracun ker, tkpn klu rase nk ke-tua cikit, main poker ker, tkpn main mahjung sambil isap curut ker...tp bile dipikir2 blk cam tak brape nk releven jer...so kite wat surprise-sweet-simple party utk pakcik arshad..exclusive nyer party..utk family kecik kitorg ni jer..kan best klu asma n caheed pn ader..kan..kan..emmm sal hadiah pulak..emm...ntah la..tktau nk beli ape...pakcik arshad ni semua bende die dh ader..klu aku kaye aku ingat nk bg ayam serama je se-reban.tp klu sekor pun harga dh beribu2, baik aku lupakan hasrat murni aku tuh...dlm banyak2 idea utk hadiah pakcik arshad,yg paling giler kentang aku rase hadiah pilihan capik la..die kan genius tahap gaban klu bab2 bg idea mengarut ni..korang tau die nk bg hadiah ape????ini bukan sekadar idea lg..mmg dh confirm nk beli hadiah ni..hahahhah...korang nk tau hadiah ape??..hihi..mane leh gtau..klu gtau skrg tak suprise la kn..huhuhu.....itu je la..babay...

No comments:

Post a Comment