Monday, August 1, 2011

dh kurang pahle ramadhan....bodo punyer manusia!!!

hai semua...wah..ingat nk cite sal pulut durian yg aku berjaya mkn 2 ari lps..thank u mR daddy sbb belanja anakmu ini durian..n thank u mRs Teh, sbb masakkan pulut, sediakann santan dan gula melaka...hahha..I LIKE!!!!....arini aku nk cerita ape yer?jap jap...pikir lu 15juta saat...emmm....emm....(lum dpt idea lg....)...emmm..emmm...k la...aku nk cite sal kes semalam....wow...tetibe amalia menjadi super-duper saiyan..mmg lg hebat la dr cite dragon ball..hahha...fully sH#@ nyer manusia!!!!!!nak cabar aku yer!!!!!!!!!!??? yes..anda dpt bayangkan tak tahap kemurkaan aku smlm???how's a very soft spoken woman can be a "mulut bau longkang" woman....sape salah???..aku tak suke mencarut..those dirty words dh kluar ngan laju nyer smlm...so korg dpt imagine tak betapa murkanye aku....kau dh buat aku dpt dose kering pahtu br tau salah sndiri..tau takut kt bayang2 sndiri..phtu mula la anta msg ngaku salah mintak maaf watsoever...hey YOU!!! F@#$#%%$^&&^%$%^T%%^ (*mencarut lg-aku pn tak pasti aku mencarut ape nih tp saje jer nk mula ngan huruf 'F'..hahhaha)...tetibe jer aku yg bijak pandai ni jd org bangang (seperti puak2 engkau wahai manusia F@#W$E#$%#%$#% - terrr start ngan huruf 'F' lg)...tetibe jgk aku yg sweet dan kiut ni jd serigale jadian yang cantik....(hahahhaha...nk cantik jugeekk)...kalau ORANG YG BERKENAAN bace blog saye, SILA JAGE STATUS ANDA SEBAGAI SEORANG MANUSIA...atau perlu ke saye panggil anda @#%^%@$%%*(&%^$()*)*....(panjang giler dirty words ni...huhu)

ni entri mewakili mlm smlm...pagi ni amalia yg cun ni berpuase...so amalia sgt la tenang...sgt la baik dan cantik!!!hihi....tetibe bace buku motivasi plak pagi ni..best jgk....the writer teach us how to enjoy our life...

selamat berpuase semua...may Allah bless all of us!!!!

No comments:

Post a Comment