Thursday, August 18, 2011

teman di kala kesunyian saye..erk...!kesibukkan sbnrnyer..

yeayyyyy......zzzzzzzzzz...(mode ngantok giler)...assalamualaikum semua..!!!arini ari ape ek?arini bukan rabu ek..ingat nk wat wordless wednesday..hhahaha...dulu2 bile smp ari rabu je mesti tensyen giler sbb bloger2 lain sibuk duk wat wordless wednesday...yg buat tensyen sbb blog2 yg aku minat sgt bace pn gatai nk wat wordless jgk...nmpk cm ader entri br, so aku bukak...bukak2 jer tgk beberape perkataan je like "bye-bye", "today is wordless wednesday..bye", "arini saye bisu..bye"....geram tak???!!woit!!!sapenyer idea ni wordless wednesday ni hah!!!!??geram btul...!!!

tp tu dulu la...hihihi..sekarang ni....................emmmmmm....klu blh ari2 nk wordless (utk aku sorg la...blogger2 femes lain esp ayeemayam xleh la!!!aku kan peminat blog ayeem no 10000000 (tu je ranking yg aku mampu..giler kentang peminat2 ayeem yg lain..huh)...cite sal ayeemayam ni, adik boy aku, si capik cakap aku ni taksub sgt dgn ayeem ayam..tiap kali die usha aku ngah watpe dpn letop, msti mase tu aku ngah bace blog ayeemayam..hahahhah >>>habis cite sal ayeem ayam!

sambung balik sal wordless wednesday td....>>> dlu mmg nyampah ngan wordless wed ni..tp skrg..kalu blh hari2 nk wordless....malas yg amat nk berblog skrg..npe ntah...agaknye sbb bz...dlu byk sgt sgt sgt sgt mase terluang..lepas wktu zuhur semalam ader solat hajat n doa slmt kat workshop baru mr.zurahim....buat mase hari nuzul quran...alhamdulillah...semoga mendapat keberkatan dan rahmat Allah..untuk yg sudi hadir ke majlis solat hajat tu,pakcik arshad bg doorgift kurma dan air soya..aku plak tumpang skali la bg cupcake..ikhlas utk semua yg dtg..aku ni, cm biase la la,buat cupcake tu mlm2...lewat jgk la aku tido mlm tu..tp tkpe..aku ade yg teman..hahahahhahaha...
ni teman saye pd malam yg sunyi tetapi sibuk tu..hihi..encik solero dan encik walla gold selection..hihihi

oleh kerana tktau nk mkn yg mane mlm tu, so aku amik keputusan utk mkn due2 skali..uu..aku seorg yg sgt adil dan tk pilih kasih!

cupcake utk semua yg hadir....

semoga kita same2 mendapat keberkatan dan kesenangan dunia akhirat.. mr.zurahim tkde pn smlm mase majlis tu berlangsung...die kn balik selangor...mlm td kul 11 br smp besut...cian die penat...bwk blk gear box barr kete hyundai customer nyer..caiyoookkk dear!!huhu

dgn ini saya merasmikan "ZU RACING ENGINE WORKSHOP" akan berpindah ke premis baru nyer beberape ari lagi..insyaAllah....jom kite servis kete utk balik raye!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment