Tuesday, August 2, 2011

sleeping head!!

sejak keje 2 bende dlm satu mase ni,tido pn dh kurang...aku sangat2 respect la pada ibu2 yg ader anak kecik atau anak ramai, dan bekerja dlm bidang profesional dlm mase yg same...bile balik umah jer terus switch jd surirumah merangkap istri dan ibu yg sangaaaaaaaaatttttt berjaya..."you are the best mama(s) n the best wive ever!!!".,*salute salute....

(rindu pada JALAn TAr begitu membuak2!!) - fine!!!takde kaitan ngn tajuk!!huhu

bercakap ttg kerja dan kerjaya nih, aku slalu tertanyer2, ape sbnrnyer objective teratas kenape kite kene/perlu kerja smp separuh mati ek??klu org tanyer aku, aku akn ckp aku keje sbb aku nk kaye byk duit berkepok2...jwpn mcm org tk ingat akhirat kan..hahaha...but tu jwpn sincere dr aku..iyeerrr...tak caye ker??hihi...tu mmg salah satu jwpn yg kuar dr mulut org jahil sprti aku..but the truth is kite bekerja adalah untuk mendapat keredhaan Allah...dr keredhaan tu la akan datang kekayaan, kebahagiaan dan kesenangan dlm hidup..life is so short so i have to make it wonderful..!!klu dgn bekerja tu yg buat life kite rase soooooo wonderfool so go ahead la with ur kerja yg berjadual padat tu..cuma jgn lupe pada org yg berhampiran dgn kite...jgn lupe pd rumput2, pokok2, makhluk2 yg ader kt tempat kite berpijak ni mase kite tgh merenung bulan dan menggapai bintang..huh,there's smthing i wanna share with u guys...Dr Al-Arifi wrote in his book, "DO NOT EARN WEALTH AND LOSE PEOPLE, FOR EARNING PEOPLE IS A WAY TO EARNING WEALTH".....betul jgk kan....!!

aku ngantuk la sbnrnyer..nasib baik ari slase jadual tk pack sgt...so aku akn berintenet smp balik, smbil2 bace buku Dr Al-Arifi ni...tp ngape la mate ni ngantok ngantok ngantok...tido tido tido....zzzzzzzz......mlm semalam tido lewat...check email, reply email..haiya...sgt sibuk...tido kul 2 pg...then kul 4.45 bgn siapkan sahur..actly lauk utk ayah, teh, aku n capik dah ader siap2..beli kt bazar ramadhan je..mase aku bgn tu teh dh siap panaskan..family kitorg mmg cmtu...beli siap je lauk berbuke ngan sahur terus...masalah skrg ngan encik jurahim kesayangan beta....capik beli sambal cencaru...encik husband kite tk mkn plak ikan cencaru so kene la buat telur masak kicap kt die..letak kentang cikit2....fuhhhh!!!!sedaaappp kan yaaaaaangggg....hihihi...

hari ni tktau nk mkn ape plak...tp duk teringin air tebu...fuhhhh...sedapnyer......

uuuwwwwaaaaaa (nguap)...sleeping head ni ngantok la...k la babay...

No comments:

Post a Comment