Monday, December 19, 2011

azam tahun depan.......kwang..kwang..kwang..

arini brape aribln ek??emm...entah la...malas nk tgk kalender...ke awl sgt lg aku nk gtau azam aku utk thn dpn nih??lantak la kan...hikhikhnikihik...azam tip-top ni....hanya org2 genious je ade azam camni...hakhakhak..

1. nak paksa laki aku bwk aku gi jalan2...mula2 nk pegi pulau blakang umah dulu, phtu nk gi pangkor...phtu pulau singapore....singapore pun pulau kan...?hihihi

2. nak beli chiller utk aku wt simpan kek2 aku dan heavy duty mixer yg mahal giler tuh....hihihihihi...nk mintak laki aku beli kan.....

3. nak ubah garage kete pakcik arshad depan umah tu, utk buat cake boutique aku.....(ni idea pakcik arshad sendiri- harap2 pakcik arshad nk sponsor...huhuhuhu)

4. nak bwk adik2 gi sunway lagoon.....syok nyer main air beramai2.....

5. nak paksa laki aku bg duit utk aku join dancing/aerobik class....tu pun kalau die nak bini die solid blk...!hahahahahahahha

6. nak kurangkan kuar tengah2 mlm utk makan western food...!!giler! kalori 4 cupak!!"suami ku sayang, sila ambil perhatian!!!"

7. nak buat 5 kek kawin sehari.....(harap2 tak muntah!) - dalam bahse mudahnyer nak jadi kaya...!huhu

8. nk jadi pisau cukur laki aku...hahahhahahahha......(ni azam paling giler nih....)

9. nak jadi isteri yg solehah yang memberi ketenangan dan kebahgiaan pada suami...

10. nak jadi anak yg taat dan menggembirakan ibu bapa dan keluarga...

11. nak jadi muslimah yg mentaati Allah dan menjauhi larangan Nya...mencintai rasul allah dan mengamalkan nasihat2 nya...

12. jadi mak 'orang'.....insyaAllah.....

tu je la kot....huhuhu

No comments:

Post a Comment