Wednesday, September 7, 2011

suami saye...

salam satu malaysia semua..hihihi...lame aku tak menggodek2 'natang' ni..busy+malas=blog sawang penuh..kwang kwang kwang...sejak akhir2 ni aku jadi seronok plak lepak2 kt workshop husband aku...ala...aku tau...husband aku pn sronok dpt tgk muke aku tercongok depan die..hakhakhak... aku pn tk pasti nape aku syok sgt melepak kt workshop tu...tp rasenyer ada satu sbb je...cucur udang+teh ais yg mmg syok giler kt restoren sbelah workshop tuh..hahahha...udang nge mak aiii..gabak2...besor....ko bayangkan la harga cucur udang tu singgit sebiji??!!!! lekat celah gigi je la klu beli sbiji..plg kurg pn 2 biji..ye dok??

laki aku pulak sgt manje dan mengada2 sejak keje dr kul 10 pg smp 6 ptg nih (kalah keje ofis uuuu....)...kul 2 je kol/msg tnye duk mane...phtu ngade2 suh anta itu ini...yg plg tklh blah suh anta makanan tghari...jemu katenyer makanan kt kedai...tp yg paling aku rase tkleh blah sgt2 suh anta koyok utk lekat kt leher...hari lain plak suh anta lighter...ari lain plak suh anta cat.....stiap ari ader je bende2 yg aku rase tk patut utk dihantar tp die suh anta....mengade2 tak??!!huhuhu...oleh kerana aku rase  aku ni istri yg baik, so aku ikutkan aje la....kang majuk taknak mkn pulak...(ye sgt la majuk smp tanak mkn...majuk smp makan 15 pinggan ader la..)

suami tetap suami...wlpn sgt mengade2 suh antakan mknan, tp bile tgk die mkn dgn berselera dan kelihatan sgt lapar, hati rase sgt tersentuh...kesian suami saya....suami anda pn same kan???






No comments:

Post a Comment