Thursday, September 22, 2011

aktiviti hari ini...best ker?

hai semua...nk cite ni...korg nk bace tak cite aku nih??hihihihih....skrg cm biase...aku ngah lepak kt workshop encik jurahim....(i love this man so damn much!!!)....arini aktiviti best..biase la..klu celik2 mate je laki ajak jalan..kan heaven dunia tu...hihiii....kisah nyer camgini...semalam kan sehari suntuk aku duk lepak workshop...ade satu mase tu, laki aku wat ayat gedik suh aku jage workshop die ni so then die leh kuar gi cr spare part kete kt jeteh...tetibe aku turun pangkat plak dr menteri kewangan kepada makguard!!!ini seriussssss.. (nada wonderpet lg...)....tp laki aku ni dh pandai skrg...kuase membodek die dh meningkat ke tahap super saiya dh!!dan aku terpakse akur dgn kehebatan daya membodek nyer...hahahhaha...mule2 aku tanak la jage workshop..aku ingat nk ikut die gi jeteh jgk...smp ati die syok2 gi jeteh, aku kne jage workshop... tak patut..tak patut..tak patut..(nada upin ipin plak)...

tetibe laki aku dtg berbisik...die buat ofer yg tak mampu aku yg kiut ni utk menolak..huhu...die ofer nk bawak aku gi jalan KB pg esok nyer (hari ni)...yeayyyy....jd mak guard pun mak guard la...yg penting nnt dpt gi KB..hahahahhaha....

so, dgn rasmi nyer, aku gi KB pagi td...gi shopping2 kt kedai brg2 kek kt KB...oleh kerana aku pelanggan tetap tokey kedai tu (smp die meluat tgk aku,....dan jgk slalu tanyer byk soklan yg buat die migrain tibe2), so die bg harga istimewa utk satu buku sal sugarcraft yg sgt susah nk jumpe/beli kat malaysia ni esp kt area pantai timur nih....phtu tukar2 no tel...die nk wat kelas demo so die mtk no phone cikgu2 kek/cupcake/macaron aku yg glamer2 mcm leaoven tuh...phtu aku suggest jgk beberape name besar dlm bidang kek/cupcake ni...salah sorg nyer dh tentu lynnhasan..my cousin nyer kawan/jiran...i adore lynnhasan so much....aku beli buku die siap request her signature tau!!!!!cume tak berkesempatan nk blaja ngn die..aku slalu join kelas baking/pastry kat area2 yg aku tau pegi sendiri jer...aku tak familiar jln ke sg.buloh dr banting (umah mertua aku) so tak confident nk gi sane utk join kelas kak lynn..hopefully die dpt dtg KB sbb aku nk mtk 2nd signature die kt baju aku nih..hahahhah....giler la klu tk minat die...erra fazira pun tempah cupcake ngn die dooo....die feveret homebase baker dikalangan artis2...datang la kak lynnn.....ples......(smbil wat muke gedik...)

dah slesai shopping kt kedai tu, encik jurahim pusing2 cr kedai spare part kete pulak...nk cr barang harga juta2...(ceh!bohong!!huhu)...cam biase la...klu dh smp KB mesti la cr brg kete yg susah nk dpt kat area besut...2..3 kedai jgk pusing2 last2 br jumpe....pahtu gi cr kedai haikal plak...ni mmg kedai mkn feveret pakcik arshad la....ayam goreng rempah die tip-top...ayam belah 4 je ngkao!!!hanya org2 yg ber-usus besar je leh habiskan ayam tuh!!!(lupe nk snap pic...)..RM5 je sebungkus..dah slesai beli nasik haikal 5 bungkus, aku ngn emcik jurahim pun rushing2 la balik besut smula...cam biase la...emcik jurahim kene bukak workshop..ader kete customer yg dh tnggu utk digodek2...aku plak???cam biase la sbg isteri yg cun dan setia, mesti la melangut je kt workshop emcik jurahim ni sambil bertenet..huhuhuhu..k la...tu je kot..babay.!

No comments:

Post a Comment