Tuesday, September 20, 2011

lonely sgt bodo...

tajuk mcm org pening yg tkde idea dn tetibe jd bangang..(ko fhm ke ayat aku ni?aku sndiri pn tk brape nk fhm..)..mggu ni adalah mggu bohjan ehh bosan sedunia...boring tul klu duk umah sorg2 cm org cerdik yg bodoh..atau org bodoh yg cerdik...emm...ape yg aku merepek nih!!so, utk menghilangkan boring, aku dh melakukan sesuatu yg sgt digemari oleh aku yg kiut ni..akhirnyer mggu yg bosan dh jd mggu yg sempoi dan menyeronokkan...hahahha....

1. aku gi lepak workshop emcik jurahim smbil kacau die wat keje....hahahha...br aku tau...rupenyer heaven giler bile kacau org ngah keje nih..best nyer smp aku xleh nk cite..smp rase cam nk gigit2 jer spannar2 kt bengkel tuh..hahahha....

2. aku jap2 gi kedai...jap2 gi pasar pagi...wat baliknyer kopok lekor je rm2....ngn air tebu...tu pun air tebu pakcik tepi jalan...bukan air tebu dr pasar pagi tuh pun...

3. aku jap2 gi jertih...yg ni lg satu syok giler...kalau dh minyak kete emcik jurahim yg isi,mmg la syok smp tahap giler kan..hahaha

4. aku tetibe gi kedai brg2 letrik PTA cwngan jertih, phtu beli oven paling besar yg ader jual kt kedai tuh...yg ni aku rase paling giler kentang la....hhahahha...yg ni bukan stakat giler kentang la tp eksaited nyer smp tahap jd bangang...ader ke patut bgn2 tdo pg td jer laki aku tanyer aku mimpi ape smlm smp gelak2 dlm tido...byk kali plak tu gelak..(seriusshit aku tk sedar...)...oleh kerana aku taktau aku mimpi ape dan tktau nk bg jwpn ape utk soklan laki aku td, so laki aku ngan bijak nyer buat rumusan sndiri..die kate aku gelak2 dlm tido sbb terlebey eksaited dpt oven baru yg besar gabak tuh..hahaha...ok la...aku nk wish cikit la kt oven badak tu "selamat bekerja dgn tekun wahai oven...berbaik2 la dgn 2 biji oven senior kt umah ni tu yer...junior wat cara junior...wlpn anda berbadan besar tp jgn buli senior-senior anda...jd good girl yer...(aku dh cek..oven ni betina..)"

p/s:teh kate oven aku mcm tv..hahahahhahaha....

5. hari ni aku masak 'masak lemak kubis panjang letak tempe ngn tauhu'..phtu aku grg ikan..phtu aku tuang sambal belacan ngan petai jeruk yg aku beli kt pasar dlm mangkuk, letak bwh saji siap2 cantik2 konon mcm aku sndiri yg tumbuk sambal blacan tuh...hahah..(fine!!tk releven ngn tajuk entri kali ni!!)

6. pg tadi ikut emcik jurahim pg jertih sbb die ader keje kt sane...hihihi....phtu aku pakai tudung baru merah menyala yg aku br beli kat pasar...bukan mahal pun...rm17 jer...bwahahahahha...phtu tetibe tnye emcik jurahim,blh tk klu nk pakai lipstik warna merah cam tudung ni?laki aku kate:NO! (ceh...die dh dpt bace taktik aku rupenyer..klu die kate YES, aku nk mntk die blanje lipstik merah menyala dlm 8 batangs..(ada 's' sbb plural)...

7. otak aku ngah aktif berfikir, nk beli ape lg arini....emmm.....tp budget shopping dh tkde...!!!............uwaaaa.................

8. aku rindu adik2 aku.......

asma
my one n only sister that i have..suke mengamuk kt dapur..hahah...suke masak resepi sendiri..suke masak tawar2 konon makanan sehat..uweekk...suke jatuh2...suke masuk longkang..suke pijak kulit pisang..hahah...suke jalan...suke shopping...suke beli brg2 utk aku..hahaha...i miss her a lot...

mata anda tak silap!!!!handbeg aku ngan asma mmg sama sedebik...ayah yg beli kt uk...so rumusannyer: ayah aku mmg sgt adil..hahah

mata anda masih tak silap...budak ini mmg adik saye dokter asma...hahah..
(tlg buat2 tak perasan ekspresi wajah pakcik arshad itu..)


capik
my 1st brother...manusia plg samseng dlm adik bradik aku..dan plg kaya..dan paling mata duitan (bisnes minded sbnrnyer..)..suke prasan korean..suke awek cun (tp bg aku tak cun pun!!wat a bad taste..huh!)..suke habiskan duit..suke baju saiz XS wlpn diri tu saiz XL...hahahah..

sila abaikan gaya yg mcm jaguh snuker dunia tu...itu lakonan semata2..huhu

skrg ngah blaja course 'cara2 nk buat wang besar' kt uitm!!

camim
my 2nd brother...mata duitan jgk....buruh kasar aku dan capik..bwahaha..(gelak evil)..perasan suare sedap..perasan comel...perasan serba serbi lah!!suke karok..suke joget...suke nyanyi dlm jamban (ngah berak pn test vokal..)...suke tido...suka jd hamba capik..hahahha

korg tau nape die nk blasah encik bear tuh??psssttt....sbb encik bear tuh curik perut die..serius....aku tk tipu...

kan aku dh ckp die ni mmg prasan comel....uweeekkkkk!!!


caheed
my 3rd n last brother...si bungsu paling ucuk2....huhuhu..pssstttt.....die ni kan....die kan...die kan...ader identiti konflik....prasan kiut jgk...baju nk style2 jer...(capik camim kan idola die..uweekk)..calon imam mude yg berjiwa k-pop..hahaha..(camne tu)..suke gaduh ngan mama die..suke kacau nurin...suke muncungkan mulut cam itik....suke game..suke PSP...suke awek solehah..hahah..ye ye jer..suke beli barang ngan duit mama/abah die..duit sndiri simpan...(bijak...bijak...haha)...calon PMR thn 2011...gud luck caheed!!!ayah nk bg rm900 kan klu straight A(s)?? (bile dh dpt jgn lupe along!!!!???huhuhu)

ni imej die kt sekolah jer...die ni kan ada masalah identiti konflik..hahahahahh...

KAN AKU DAH KATE DIE ADER MASALAH IDENTITI KONFLIK!!!!!! USTAZ BERJIWA K-POP KAN!!!

9.BILE DH TKDE BENDE NK BUAT....DUK DPN LETOP KUTUK ADIK SNDIRI LA...HAHAHA...KAN HEAVEN TUY!!!!!!huhuhuhuhuhuhu

10. sekian trima kasey!!!!

No comments:

Post a Comment