Wednesday, September 7, 2011

dah lame tak ber 'midvalley'

sejak kawin ni...blh dikira ngan jari brape kali gi midvalley...dlu midvalley tu la tmpt lepak ngn kawan2....midvalley jgk tempat berak ngn ber 'pee'..(pengotor!!)...nk wat cmne...dh mmg aku suke jamban jusco midvalley tuh...ko dengki pehal..gi la berak sane jgk!!!!~!hakhakhak...sejak kawin dan menetap di banting,kemudian skrg kt besut dh, mmg jarang sgt2 la gi midvalley...laki aku lg suke bwk gi jalan kt jusco bukit tinggi jer...tp taktau la nape tak slera nk berak kt jusco bukit tinggi..hahahha...

so, oleh kerana raye aritu balik banting, so aku pn wat la ayat2 cinta yg berbaur sedih serta pilu cikit...konon windu sgt kt midvalley...wat ayat penyata je la..bukan ayat ajak pun...tak sgka plak laki aku paham...slalunyer die wat2 tak phm je wlpn hakikatnyer die paham sgt2..hihihi...oleh kerana laki aku bwk aku gi midvalley, so aku rase die sgt encem aritu....huhuhu

giler nyer rindu, smp2 jer gi beli bedak kt MAc..phtu rindu punyer pasal lagi, gi mkn kfc midvalley (tmpt dating time jd budak2 dlu..)

...laki aku plak nk mkn beger mcD, so gi mcD (tmpt dating die ngn x x x awek die lu la kot..hahaha.)...pahtu aku tggl space cikit kt perut utk asam laksa yg sgt glemer dlm jusco midvalley tuh..giler buruk lantak..hahahha...


bile dh slesai mkn laksa,hati pn sgt senang dan tenang...so aku pn ajak la laki aku smbg jalan raye kitorg ke rumah sedare mare dan kawan2..hahhahahahah....itu jer..babai...

No comments:

Post a Comment