Friday, September 23, 2011

hari jumaat yg ceria....

hai semua!!!klu cite sal ceria, mmg takde mende lain la yg blh ceriakan beta kecuali kolestrol, kalori dan buang duit... huhu..harini laki aku bgn tido dan mandi dlu...bini lena di ulit mimpi lagi.. teruk nyer bini... aku ingat malas bgn lg tp tetibe emcik jurahim dtg bukak pintu bilik cikit2 smp nmpk muke je (especially bahagian mulut) sambil mengunyah bende bulat yg berwarna coklat sambil menari gelek2 montot dan angguk2 kpala (konfius aku ngn laki aku nih..)...mule2 ingat die mkn kek coklat tp imposible la mkn kek coklat pg2 pun sambil buat tarian gelek kan.. bile die bukak je pintu bilik cikit lagi.....WAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! donut!!!!!!! hahahah...klu dah smp tahap gelek2 dpn pintu bilik tu, tak mungkin donut makcik limah atau makcik bedah... hanya satu brand donut je yg blh buat laki aku mkn smbil berjoget lambak...DONUT BIG APPLE!!!!! huhuhu...sah...mesti capik yg beli...(erkkk!!!tetibe rase pelik....adakah capik dh buang tabiat...??mende pelik tu klu CAPIK bwk balik makanan kt org2 di umah..emm...pelik..pelik...pelikk..huhu)

so, aku cepat2 bgn gi mandi..mase ngah mandi laki aku aku menjerit dr luar gtau donut big apple dlm peti ais...dh siap mandi terus gi dapur cari big apple..aku pilih yg ader cashewnut ngn yg ader krim peach..huhu...2 biji tuh!!(laki aku pn mkn sebijik jer...heh heh heh)..masukkan dlm oven jap (umah aku tkde microwave...sbb kitorang sayangkan lapisan ozon..huhuhu)....bile krim dah cam cair2 cikit..donut pun dh suam2 dan gebu...itulah salah satu heaven dunia bg manusia yg bernama amalia!!!!!!!!!!! hahahahhahahhahahhahahhahashahahhahahahahh!!!!!!!!!

gelak lagi...

hahahhahahhahahhhhhhahahahhahahahahhahaaaaaaaaaaaaaa.......................(smbil mkn sarapan pagi ni...donut big apple....)

gelak lagi...

hahhahahahahahhahahahahahahhahahahaahhahhhahahhahaaaaahhhahahaha.....

No comments:

Post a Comment