Wednesday, July 4, 2012

1st DaY *uwaaa...menguap dgn lahap!

hari ni 1st day lapor diri kat sekolah...haiyak!! rase nk naik tingkat 3 bangunan sekolah phtu nk terjun je (ngn payung terjun la..)....BORINK!! ko phm kan maksud caps lock ni....???!!! boring menunggu masa masuk kelas... 1st time jadi cikgu untuk kanak2 riang kat sekolah....slalu jd ckgu budak2 besaq je...kali ni jd cikgu budak2 kicik..huhu.. nmpknyer aku akan dpt experience baru kali ni....!!!!

bored!

ko nmpk tak muke tgh kebosanan tu..ko nmpk tak..mata mmg sah2 nak padam.... mood pun ke laut china selatan paling ujung.. gggrrrrrr....wat im doing here????!!! nak tunggu kul 9.15 turn masuk kelas rase mcm tggu buah durian kt pokok nangka....why!!!??? bg la jadual best sikit....hape ni!!! ni penderaan mental ni...!! doing nothing make me sick!!! 
comel btul jadualnyer.....kalau bwk bantal ngn tilam pun sempat tido ni....siap mimpi lg kut...

ko nmpk tak yg rongak2 dlm jadual kt atas tu...tu mase free aku.....arrrrggggghhh...... kalau mcm ni smp bln 9, mau mati kutu tktau nk buat ape mase free tu....mesti kne relief tu....i tak suke relief2....uwaaaaaaaa.......

pahtu masuk kelas....halahai.....tomey2 anak murid beta kali ni..semangat yg ting tong trus jd toing toing!..tetibe semangat mengajar berkobar2 bile tgk wajah2 mulus comel2 tu....but honestly, im not so good dealing with kids....huhuhu....dorg comel tp dorg nakal...dorg buat latihan yg aku suruh tp dorg nakal....dorg dgr ape yg aku ajar tp dorg tetap nakal..tp tkpe...kenakalan yg aku terima dgn redha dan senang hati..hahahah....oleh kerana dorg nakal, aku rase happy...nakal la sayang, asal besar nnt jadi manusia yg bergune kepada agama, nusa dan bangsa...ceewaahh....nnt jadi dokter, jd lawyer, jd engineer..ye..ye...nak jadi ahli music pun blh tp busuk2 pun biar sama level ngn datok ramli MS..yea..yea....fuh!...semangat mengalahkan cikgu DG54, cikgu arshad...hahahahah.....

tkde bende nak buat, so aku bace buku teks darjah 2....mata anda tak silap!....BUKU TEKS DARJAH 2 hokeeeyyyy!! *die

ade beberapa benda yg aku tak suke...sangat tak suka, tp taknak cite kat korg....nnt korg kate aku bucuk!! hati bucuk!!! aku tknk jd org berhati bucuk...hahahha....nak jd wangi2 je selalu....eemmmm....WANGI..(iklan silky girl jaapp....)

tu je kisah saya dan hari lapor diri yg bosan....kalau ade bende menarik aku cite lg...kalau rutin bongok je hari2 malas nk cite kat hangpa... tp student2 aku kali ni semua comel2....semua kerdil2 dan kiut2..nk marah pun tak smp hati... hahaha..... chow!


No comments:

Post a Comment