Tuesday, July 24, 2012

bulan berkat yg penuh rahmat dan ketenangan

salam semua...alhamdulillah...harini tetibe angin rajin datang.. upload gmbr tempahan yg tertunggak.. pastu tetibe rase rindu kt blog merepek ni... haha... 3 hari aku tak amik sebarang tempahan...im sooooo tired lately....kesihatan pun on off...lepas satu- satu sakit datang... alhamdulillah, aku terima kekurangan dlm kesihatan tu dgn redha dan tabah...ceewahh... ayat mcm suci sgt...hihihi... the truth is, yess...mmmg aku redha... wlpn dgn kesihatan yg on off, dgn tahap keletihan yg melampau,  tp alhamdulillah berjaya siapkan semua tempahan...waaa...cuma skrg aku nk cuti skejap dr segala yg berkaitan dgn kek (kecuali 'makan kek'), ...huhuh.....sehari dua lg br amik tempahan lagi... i need a little rest... and a little peace....di awal2 ramadhan ni, i need peace......n enough sleep also....(hahahhaa....)

rase nyer belum terlambat utk aku ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam... alhamdulillah...berjumpe lg kite dgn bulan yg penuh keberkatan dan ketenangan ni....

aku akhiri dgn gmbr gaya sama tp berbeza...sbb tkde gaya lain dh nk buat....mula2 cium bunga kertas sbb keinginan nk tahu bau sbenar bunga kertas berkobar2 dlm jiwa..huh!mmg padan la nama ko bunga kertas...

phtu cium bunga putih yg sgt harum pulak...tak padan dgn size...bau harum bunga ni satu umah blh cium... smp aku addicted ngn bau dia....bgn pg sblm gi sekolah, gi cium bunga ni dlu....tp sayang, bunga ni cepat gugur... pakcik arshad ckp bunga ni bunga harum sundal mlm...jeng jeng jeng......PULANGKAN!!!! tapi pesal lain je ngn yg aku penah beli kt kedai bunga dlu...emmm...emmm... tp bau nyer lebih kurg la...harummmm........





byk benda nk cite esp aktiviti2 aku kt sekolah kanak2 riang ni... tp nanti2 la aku cite.... uwwaaaa...... (nguap)....i nk mimpi indah2 dlu....esok nak bgn sahur...see ya..daaa...

2 comments:

Mia Abdul Rahman said...

SELAMAT BERPUASA

Amalia Zurahim said...

selamat berpuasa kembali mia....rayo mano thn ni?

Post a Comment