Monday, July 2, 2012

lets make our life colourful and sweet!

salam....huhuhu...tetibe gelak..ok...harini tkde bende penting pun nak share..cuma nk merepek2...hahah... today, im playing with colours.... work with colors actly...menarik2...





mula2 start dgn rasa malas yg maha hebat...hahah...tp bile tgk adunan cantik, colour pun cantik, tetibe mood tu datang... patutla org cakap, kalau mood ting tong, make sure u pakai outfit yg paling colourful yg ade dlm wardrobe u...kalau tkde??? ape susah, gi la beli.... and then, bukak ur makeup bag, cari warna yg paling terang dan ceria, and then conteng muka u dgn rasa penuh keyakinan...tp tkyh la kuar umah..kang org tangkap wat masuk van anta tanjung rambutan plak...!

hari ni aku bermain2 dgn warna.... rainbow cake!!! tp rainbow cake tak cukup 7 color ..hahaha...!!! kenapa tibe2 buat rainbow cake? sebab yg order nyer adalah cikgu tadika untuk anak2 tadika nyer...oleh kerana mood aku cantik arini, so aku upgrade kek yg cikgu ni tempah, make it 4 colours..sbb tu aku ckp rainbow cake tak ckup 7 warna..hahah... bile mood cantik, buttercream yg aku buat arini tetibe jadi terlebih sedap...... hahaha.... psssttt, arini aku cipta resepi baru untuk buttercream..my own resepi...cool kan!?? lps2 ni, aku akan guna resepi buttercream ni utk semua buttercream cake kecuali wedding cake..wedding cake kne guna resepi yg lebih kental supaya tahan lasak...TETAPI (perlu ke caps lock??!!)...buttercream resepi baru ni serius sedap...mula2 aku rase sikit je..ujung2 jari je...pahtu tetibe rase sedap (angkat bakul nmpk!!), then amik rasa ngn sudu pulak..(mungkin perkataan 'rasa' tak sesuai lg digunakan di sini..haha).. ehem...kalau tgk aku makin gemuk, lets blame my new buttercream..hahaha...

sejak balik dr banting ni, laki aku asyik ajak lepak kul 12 mlm je...paling awl kul 11 la kut kluar....tp balik umh mesti dlm kul 1pg....


hah! jgn nak merepek cakap kitorg kuar lepak lewat2 ni sbb bola euro...aku pn bukan la peminat bola sepak sgt tp aku tau la sikit2 euro tu ape...laki aku?? mmg failed....ko tau ape dia tanye aku pg td mase sarapan?

" final euro smlm arsenal ke menang??"


hahahhahaha...aku rase mcm nak terlentang je kat lantai restoren tu....!!! hahahahhahaha..... serius dia mmg tak minat dan tak amik tau langsung langsung langsung pasal bola..... dia kaki motor punyer olang.... so bab2 bola sepak ni ko boleh la nk kencing dia pape pun....dia mmg tak tahu pape...hahahha...

sekian dlu edisi merepek untuk malam ini.... nnt aku merepak lagi..daaaa.....huhu


No comments:

Post a Comment