Thursday, October 20, 2011

C'PUTERA lagi???!!!

hai peep...!!serius....laki aku ni mmg ader masalah besar dlm bab selera makan ni...kalau die suke makan A, die akan makan AAAAAAAA je smp dua tiga minggu...die akan terus makan makanan yg sama smp la die dh muak ngn makanan tu br die akan pikir nk mkn mende lain....pelik btul...skrg (start dr birthday aku aritu), die dh angau ngn sirloin steak c'putera...tktau la smp bile penyakit angau die ni akan bertahan....

malam smlm gi c'putera lg....


aku dh surrender ngn sirloin steak so aku amik chicky chop je la.sesuai la ngn chicky lady kann..hahahah....chicky la sgt!hihi...tp laki aku tk kisah pun, sbb die ader teman baru utk mkn sirloin ngn die...konon blanje camim utk hiburkan hati camim yg ngah gundah gulana smlm..hahahha.....



laki aku plak of cos la bz ngan handpom dan angry bird nyer!!!


aku plak makan/minum mende nih je....



bosan kan bace cite same jer...tak abih2 ngn c'putera dan sirloin steak nyer..aku pun bosan sbb tulis mende same jer...huhuh...k...chow....

No comments:

Post a Comment