Tuesday, October 4, 2011

jom cite cam diari lagi...

salam all~!!!!...penat lum ilang tp emcik suami ajak balik banting...nak beli stok brg bengkel ngn beli barang spare part kete customer....ceh...knape wet die byk sgt skrg ek!!!jeles tul..aku plak best jgk sbb dpt gi kedai brg2 bakeri kt cni mmg baaaaaaannyyyaaak giler brg canggih2..huh!!!..sejak smp banting ni mlm smlm, kpale aku pusing2 jer...ke badan aku terrr dehidrate lg...kesan panas oven ader lg la ni kot....cis...!...dh minum byk air tp ter 'pee2' pulak...bosan dh aku tgk muka jamban..aku rase jamban pun dh bosan giler tgk muke aku... blh dikatakan semua tempat yg aku singgah mesti aku gi mlawat jamban tempat tuh...(cis...ni bengong ape cite sal pee ngn jamban nih!!!!!!)

smlm bertolak balik banting dr besut dlm kul 1 tghari...sempat la gi makan ngn capik lu...die pun otw nk balik umah sewa die yg mewah giler kt KB tuh..huhuhuhu...(mewah la sgt!)...korg tau kitorg smp banting kul bpe?kul 10.30 mlm tuh!!tulang blakang aku dh rase pijar2 dh...(blh ke tulang blakang rase pijar???ahhh..lantak ah...)....seat kete pun dh panas membara dh akibat duduk lame sgt...byk sbb yg buat kitorg smp lmbt...dr machang spt gua musang, tk abih2 ngn repair jalan...byk tul duit kerajaan skrg...hihihi... lori ngan bas pun bertali arus...rajin sgh drebar lori ngn drebar bas nih...lu mmg the best la brader!! hujan pun turun dgn lebatnyer dr gua musang smp la ke genting sempah....espcially kwsn berbukit bukau tuh...alhamdullilahh..hujan tu kan rezki....dr panas terik, baik lg hujan kan...ngn ekon kete yg suam2 kuku tuh,best la bile hujan...bile dh hujan, pundi kencing pn terase nk hujan jgk...so byk kali la brenti2 mencari toilet..kesimpulannyer, itu la antara sbb2 knape kitorg lmbt smp banting...hahaha

hah..smp je bukit rimau, kitorg singgah mkn mcD..(laki aku ngn pkcik mcd mmg tak blh dipisahkan lgsg..)...cis....knape mcD begitu maju di bukit rimau nih!!!!!!tetibe prasaan takjub menguasai diri..kuar je dr jamban mcD (aku mmg kamcing gler ngn jamban wktu nih..), br prasan menatang nih..


fuyyooo...mcD skrg dh berpaip automatik...sensor jns tip top nyer..hahhaha...bagus...bagus....penjimatan tenaga dpt dilakukan di mcD ini...tk perlu susah2 ko nk pulas pili paip lg...so penjimatan tenaga blh berlaku...sayangilah lemak2 di tgn anda..!!klu jenis yg geli nk pegang pili paip, dtg la ke mcD bukit rimau...hahaha...

laki aku????emm..sejak jd bisnesman nih, tgn tak lekang ngn hp....ader je customer yg kol tanyer itu ini...naik menyampah aku dibuatnyer....

serabai sgh emcik jurahim waktu nih..hahahah

lepas berjamban, berbasuh tgn 5 6 kali (paip auto la katekan..hahah..saja menjakunkan diri sendiri..haha.)...kitorg pun 'mangan' la...nk tggu ape lg kan...hahahahha

laki aku ngn beger ikan dn apple pie nyer..

aku???mestila mc deluxe...tp laki aku ngap jgk 2 kali gigit...2 kali ngap die mcm 8 kali aku!...die saje nganga besar2 bile mkn beger mc deluxe aku nih...serius jahat punyer olang...

lapar die...cian la....
mkn beger mcD tu cite smlm....cite ari nih plak...emmm.....gi jalan pusing2 banting jer...bukan jalan2 la sebenarnyer...tp lbh kpd pusing2 cr spare park kete ngn brg2 bengkel...hari ni panas terik kat banting...kpala aku pn masih lg pusing2..haiya...knape nih....!!!

malam je emcik jurahim ajak mak, abah ngn nenek dinner kt luar....mula2 ingat nk makan sate morib sambil menghirup udara pantai..aku penah cite kt korg sal sate morib ni dlu...malas la nk link...korg cr la sndiri kt entri2 lepas..hihihi... tp restoren tu tutup plak mlm ni, so kitorg dinner kt restoren juwita je kt kanchong... frust cikit la tak dpt sate morib...tp tkpe la...juwita pn not bad...!




pahtu kitorg balik umah...aku on letop trus tulis entri nih utk korg bace...hahahahha....ok...chow!!!

No comments:

Post a Comment