Wednesday, October 12, 2011

hari ni 'agak' rajin..huhuhu

hai semua...yeah...kembali lagi kite dlm entri baru hari baru mood pn baru ni..hhahaha..(gelak dlu..)... slain drpd tetibe rase nk masuk belly dance nyer class, arini aku rase nk masak nasik lemak sambal ikan tongkol..huhu..utk makan mlm k!!!nak cr ktne manusia rajin cam ni yg tetibe nk masak nasik lemak utk dinner? ceciter...ceciter!!...hanya org2 genius je yg akan buat keje2 cmni..hahahhaha....smlm dh beli ikan tongkol...dah rebus...dan pagi ni dh panaskan balik...tgu ptg2 cikit br start masak sambal utk ikan tongkol tu..telur pun dh rebus..nasik lemak ni kan utk dinner so start masak lewat2 cikit la...br kool...huhu..lgpn santan pn tk beli lg..hihi....

ade ker yg nak resepi nasik lemak ikan tongkol ni???emmmm..boleh..boleh...tunggu nasik lemak tu siap dlu br bg resepi ek....huhuu..

hari ni kat luar agak panas....sangat panas sbnrnyer...slalunyer ptg/mlm mesti ujan...sejak dua menjak ni mmg cuace agak tk menentu...angin monsun dh bertukar...tak lame lg dh nk masuk musim tengkujuh utk kwsn2 area pantai timur ni...thailand dh banjir teruk...harap2 kt malaysia nnt tk seteruk tu...nauzubillah...kesian kat teman2 yg umahnye berada dlm kwsn banjir nih...alhamdulillah stakat ni umah besut dan umah banting tkde masalah banjir lg...kesian yer kt sape2 yg terlibat ngn banjir ni...setahun skali umah ditenggelami air...rugi harta benda, nyawa pn dlm bahaya...bile banjir dh surut kne bersihkan rumah pulak...kesiannyer.....semoga tahun ni banjir tk seteruk tahun2 lepas....insyaAllah...

oh yes..bercerita sal belly dance...hahahhahahah....membe aku ckp belly dance blh kempiskan perot...tetibe rase nk gi dftr masuk kelas tuh....ahhaha...tp smlm aku usha2 jgk belly dance kt youtube...haiya...larat ke aku nk berbelly dance nih...giler u..takkan mende ni kot aku kene blaja kt kelas tuh nnt....tetibe rase baik aku gi blaja tarian tiang la..blh jgk menari depan laki aku...lebih kurg je tahap exotic nyer....laki aku pun gatal jgk,curi2 pandang tgk video tuh...ade kat 15 kali tanyer betul ke aku nk join kelas tarian camni...??hahahhaa....serius....dh mula pikir 20....30..kali ni nk join ke tk...kalau serius leh kempiskan perut ok jgk..kot2 la boleh dpt figure cam shakira..die kan suke wat persembahan belly dance nih..huhu...tp aku sanggup ke???!!!erkkk.....*pengsan

tu je babai...

No comments:

Post a Comment