Tuesday, October 18, 2011

tenang dan damai.....

hai semua!!hari ni tetibe jd bini baik cikit....cikit jer....pertama, bgn awl dr emcik jurahim...kedua, bgn2 je trus masuk dapur buat nasik goreng udang ngn goreng keropok..huhuhu..phtu bile emcik jurahim dh siap mandi jer, trus cepat2 buatkan nescafe o panas, his feveret drink....hahahahah...baik bini zurahim arini....encik jurahim pulak, bila bini jadi baik tetibe, die pun jadi miang tetibe...nk pegi keje jer dlm kete duk muuuaaahhh...mmuuaaahhhs....flying kiss je la...nk bg kiss betul bini bucuk tak mandi lg...ngn bau bawang lagi...so muaah muah dr jauh jer la..hahaha...arini hujan dr pagi...skrg pon masih hujan...musim tengkujuh dh nmpk bayang dh...tp tkpe...aku suke hujan...dgr mcm selfish kan...ramai yg tk suke musim tengkujuh sbb banjir...tp aku suke hujan....bau rumput dan tanah lepas hujan sgt la menenangkan..

semalam ikut camim gi jerteh...saje jer gatal nk ikut....duk teringat kt pau gebu pkcik van...keh..keh...keh... aku beli 10 bijik pau ayam smlm..hahahhhahahah...sshhhh...ni rahsia ni..jgn gtau emcik jurahim....sbb nyer aku habiskan semua pau ayam tu sorg2...aku tk bwk balik utk die pun..huhu..camim just makan stngah jer..so maknenyer, aku dh makan 9 1/2 biji pau smlm......perut dh berat lain mcm...kpale pun dh pusing akibat dr pau yg terrrrr overdose....tp pau pakcik van ni sgt laa sedap...gebu nyer lain mcm...skrg gebu pau tu dh berpindah kt aku....hahahahahahhahahaha.. (tk pasti ni gelak sbb senang hati dpt mkn pau puas2 atau gelak sbb sakit hati sbb mkn terlebey)... tp pau pakcik ni amat aku suke!!!!!

gebu nye anda wahai encik pau.....

gebunyerrrrrrrr......
 sampai umah je perut dh penuh yg amat...rase mcm mkn nasik 3 pinggan..dh nekad dh malam ni tknk makan dah....serius taknk dinner paper dh......emmmm......AKU SERIUS NIH!!!!!

tapi...kite hanya merancang...tuhan yg menentukan segala-galanyer...smp2 umah je pakcik arshad gtau die dh beli menda ni sorg satu.....jap2pakcik arshad tanyer bile nk makan....so????!!!!
'
'
'
'
'
'
'
'
'
nak tak nak makan je la......hahahahhahahah
encik beger yg mengade2.......
 babai...

No comments:

Post a Comment