Monday, October 8, 2012

bila hari2 kene buat research..

eloo peeps....arini aku isi masa aku dgn blogwalking and googleing (btul ke ni? haha).. sejak berkecimpung dlm arena dessert table bagai ni... otak ni siang malam duk pikir pasal table decoration je...angau mengalahkan zaman bercinta ngn laki aku dlu ...sakit...sakit.... nmpk mcm senang...tp sbenar nyer mmg keje2 tu membebankan otak.. kesimpulannyer, kesian kat otak aku.... ala cayang ucuk2... stress ek...



ingat senang ke nk puaskan hati org.... org dh bg duit kat ko, korek tabung bagai sbb nk ko buat cantik2 cun2 mcm org yg membuat, dh bg kepercayaan kt ko, so dh ade tanggungjawab di situ... tanggungjawab+kepercayaan= mane blh main cincai2.... so kne research.. dan lagi...dan lagi..... research smp otak ko surrender ajak tdo.... skrg dh nmpk dh sikit tanda2 ajak main selimut nih... juga tanda2 nk shopping online... untuk terapi otak...hIhIHI...

ade beberapa benda yg aku rasa mcm heaven giler wktu2 otak pening ni...pertama, dh tntu shopping online...kedua, manisan....hihihi... tak rugi aku buat2 rajin gi masak sira labu... arini agak2 pening je, serabut je, mood ting tong je, aku leh masuk dapur, capai sira labu sepotong dua, makan sambil buat keje.....fuuhhh...!

ni gmbr dr cik google..malas aku nk upload gmbr sndiri.... sama je rupanyer...


wait...wait....mendung tibe2....yes nak hujannnnn........alhamdulillah......!!! (iklan)

sambil2 cari idea bernas lagi jitu ni, sempat belek2 blog perempuanjomblo .... ade topik yg buat kpala otak aku release cun2 jer, tp ade jugak topik yg buat wayar2 otak aku ni makin berselirat.... tp makin dicuba tknk bace, jd terbaca jugak...dan nk baca lagi...dan lagi...dan lagi....

k la...malas nk taip dah...daaa....



No comments:

Post a Comment